کاردانو و پلتفرم بازی‌سازی آفریقایی

پلتفرم آدا کاردانو بستر مناسبی برای قراردادهای هوشمند، ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز و صنعت بازی‌های کریپتویی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاردانو باعث رشد صنعت کریپتوکارنسی در آفریقا شده و کمپین انحصاری کاردانو به صورت مستقل صنعت گیمینگ را تغییرات بسیاری داده است.

کاردانو سرمایه‌گذاری اولیه برای کمپانی بازی‌سازی Afriguild اعلام کرد با هدف اصلی درآمد اضافی از طریق بازی، آموزش و ایجاد جامعه مدرن در آفریقا، همچنین ادورس سال گذشته با همکاری EMURGO Africa و Everest Ventures Group راه‌اندازی شد تا فرصت‌ها و پشتیبانی مالی را برای نسل بعدی استارت‌آپ‌های آفریقایی وب ۳ فراهم کند تا در جبهه جهانی برتری پیدا کنند.

هولدینگ ادورس در بیانیه‌ای اعلام کرد آفریقا از نظر اجتماعی در حال پیشرفت و شناخته شدن است و با اتصال جوانان آفریقایی به دنیای نوظهور وب ۳ سرعت این صنعت در کنار درآمد افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. «وینسنت لی» مؤسس ادورس از نقشه راه شرکت رونمایی کرد و هدف اصلی خود را تبدیل شدن به لینکدین دنیای متاورس و صنعت گیم اعلام کرد.

وینسنت در ادامه توضیح داد که فعالیت خود را در سراسر آفریقا گسترش خواهد داد و از هدف پنج ساله خود برای توانمندسازی یک‌صد میلیون آفریقایی با ابزار برای ایجاد ثروت با منابع موجود فراتر خواهد رفت.

کد خبر 590689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.