شکستگی منبع آب ورودی مسکن مهر خرم‌آباد

شهردار منطقه۲ خرم‌آباد گفت: معبر اصلی ورودی مسکن مهر خرم‌آباد از سمت کمالوند که بر اثر شکستگی لوله منبع آب شهر سرشار از سنگ‌ریزه‌ و گل‌ولای شده بود، پاکسازی شد.

علی نورایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عصر دیروز لوله منبع آب ورودی مسکن مهر شهر از سمت کمالوند بر اثر فعالیت‌های عمرانی انجام شده در منطقه دچار شکستگی شد و ریزش سنگ‌ریزه و گل‌ولای در مسیر آب، تردد خودروها و ساکنان محله را با مشکل مواجه کرد.

وی افزود: بنده با اطلاع از این حادثه در همان ساعت اولیه برای رفع مشکل در محل حضور پیدا کردم و با همراهی مأموران شهرداری تا پاسی از شب اقدام به پاکسازی این معبر کردیم.

شهردار منطقه دو با بیان اینکه این منبع چندین بار است که دچار مشکل می‌شود، خواستار رفع مشکل این منبع به‌صورت اساسی شد.

نورایی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مسکن مهر تحویل شهرداری نشده، اما شهرداری برای رفاه حال ساکنان علاوه بر نظافت معابر در مواقع وقوع مشکل و بحران پای کار است.

به گزارش ایمنا، لوله منبع تغذیه آب شرب خرم‌آباد در ورودی مسکن مهر کمالوند عصر دیروز به دلایلی دچار شکستگی شد. بر اثر این حادثه معبر اصلی با ورود سنگ‌ریزه، گل‌ولای و آب تردد خودروها و ساکنان را برای چندین ساعت متوالی با مشکل مواجه کرد و به دستور شهردار منطقه دو، این منطقه تا پاسی از شب پاکسازی شد.

کد خبر 590674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.