۲ پل عابر پیاده در لوندویل نصب می‌شود

شهردار لوندویل گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر، دو دستگاه پل عابر پیاده توسط یک شرکت بخش خصوصی احداث و در نقاط پرترافیک شهر نصب می‌شود.

نعمت یاورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور حفظ ایمنی شهروندان در محل‌های پرترافیک، مجوز احداث و نصب دو دستگاه پل عابر پیاده در شهر لوندویل توسط یک شرکت بخش خصوصی، پانزدهم تیرماه سال جاری توسط اعضای شورای اسلامی شهر مصوب شده است.
وی با بیان اینکه قرارداد احداث و نصب یکی از پل‌های عابر پیاده در شهر لوندویل به روش BOT در مدت زمان ۱۲ ماه با شرکت بخش خصوصی امضا شده و اجرای آن به زودی آغاز می‌شود، افزود: این پل جنب دبستان لطف الهی و در نزدیکی مدرسه راهنمایی دخترانه کریم‌زاده و متوسطه اول و دوم شهید باهنر رحیم محله، یکی از مناطق پرتردد دانش‌آموزان و شهروندان شهر لوندویل نصب می‌شود.

شهردار لوندویل خاطرنشان کرد: قرارداد احداث پل عابر پیاده دوم در صورت تأیید در هیئت تطبیق فرمانداری شهرستان آستارا، با شرکت بخش خصوصی منعقد و در تقاطع خیابان‌های پرتردد شهید سهراب برنجی شرقی و غربی نصب می‌شود.

یاورپور تصریح کرد: احداث هر کدام از پل‌های عابر پیاده حدود ۱۴ میلیارد ریال هزینه دارد و برعهده شرکت بخش خصوصی طرف قرارداد شهرداری لوندویل است و این شرکت تبلیغاتی می‌تواند در قبال احداث پل‌ها از تبلیغات محیطی آن به صورت بلندمدت بهره‌برداری کند.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 590658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.