لاپورتا در آرزوی برگرداندن لیونل مسی به نیوکمپ!

یک بازیکن بزرگ در سال ۲۰۲۱ کاتالونیا را به عنوان بازیکن آزاد به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد، اما درها برای او باز است تا بتواند دوباره به تیم سابق برگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازگشت لیونل مسی به بارسلونا از نظر خوان لاپورتا یک احتمال متمایز است و رئیس بلوگرانا مدعی است که "دوران" تاریخی فوق ستاره آرژانتینی در نیوکمپ هنوز به پایان نرسیده است. در حال حاضر، برنده هفت بار توپ طلا، با انتقال به فرانسه به عنوان بازیکن آزاد در تابستان ۲۰۲۱، خود را لباس‌های پاری سن ژرمن می بیند.

مشکلات مالی برای غول‌لالیگا، باعث شد که در آن زمان نتوان قراردادی را به بازیکن بزرگ تاریخ پیشنهاد داد، اما بارسا سخت تلاش کرده است تا سرمایه‌های مورد نیاز خود را به دست آورد و ممکن است عقب‌نشینی کاتالان‌ها برای حضور دوباره لیونل افسانه‌ای در بارسلونا، رخ بدهد.

آیا لیونل مسی بار دیگر با بارسلونا امضا خواهد کرد؟

این بازیکن ۳۵ ساله هنوز یک سال تا پایان قراردادش با پاری سن ژرمن باقی مانده است، در حالی که احتمال تمدید ۱۲ ماهه تا سال ۲۰۲۴ وجود دارد، اما لاپورتا در پاسخ به این سوال که آیا یک فوق ستاره آمریکای جنوبی می‌تواند به بارسلونا بازگردد، به ESPN گفت: مسی همه چیز بوده است. برای بارسا، او احتمالاً بهترین بازیکن تاریخ و البته همراه با یوهان کرایف، کارآمدترین فرد در تاریخ بارسا بوده است. اما جدایی باید یک روز اتفاق می‌افتاد، ما باید در نتیجه میراثی که دریافت کرده بودیم، تصمیم می‌گرفتیم، چون باشگاه بالاتر از بازیکنان و مربیان است. من فکر نمی‌کنم دوران مسی در بارسلونا تمام شده باشد. و من معتقدم این وظیفه ماست که مطمئن شویم آن فصل هنوز باز است و بسته نشده است. یک لحظه فرصت داشته باشم، آن‌طور که باید، انجام می‌دهم تا پایانی بسیار زیباتر از آنچه داشت، داشته باشد.»

آیا بارسلونا می‌تواند برای جذب لیونل مسی اقدام کند؟

هر معامله‌ای برای مسی آسان نخواهد بود، زیرا او اکنون به قهرمان لیگ یک فرانسه معتهد است و جوان‌تر نمی‌شود، اما لاپورتا معتقد است که بارسا مدیون ستاره سابق است تا اوضاع را درست کند.

وی افزود: آیا احساس می‌کنم یکی از آنها را مدیون او هستم؟ آره. از نظر اخلاقی، به عنوان رئیس بارسلونا، فکر می‌کنم کاری را که باید انجام می‌شد، انجام دادم. اما همچنین به عنوان رئیس بارسلونا و شخصاً، معتقدم که یکی از آنها را مدیون او هستم."

مسی قبلاً در ۷۷۸ بازی ۶۷۲ گل برای بارسا به ثمر رسانده بود و به آنها کمک کرد تا ۱۰ عنوان قهرمانی لالیگا و ۴ جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند و در عین حال رکورددار توپ طلا در سطح شخصی باشند.

فصل اول او در PSG آنطور که برنامه ریزی شده بود، خوب پیش نرفت و لئو فقط ۱۱ گل زد، اما باید دید که آیا می‌توان بازگشت احساسی به خانه معنوی در اسپانیا را انجام داد یا خیر.

کد خبر 590585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.