آلوز: بارسلونا می‌توانست با من روراست باشد

اسطوره برزیلی بارسا گفت: همیشه گفته‌ام که تا ابد از این باشگاه سپاسگزارم اما از نحوه مدیریت قراردادم اصلاً راضی نیستم.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، دنی آلوز همیشه حرفش را می‌زند و برای او فرقی ندارد که کدام سرمربی یا کدام مدیر مسند قدرت را در اختیار دارد، این بارزترین ویژگی پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

خرید جدید پوماس مکزیک برای دومین بار از بارسلونا جدا شد. در خبر رسمی باشگاه مکزیکی، دنی آلوز توضیح داد که چگونه بارسا راه خودش را دوباره از او جدا کرد و قراردادش را تمدید نکرد.

دنی آلوز درباره نحوه برخورد باشگاه بارسلونا گفت: راه‌ها و روش‌هایی برای احترام به یکدیگر وجود دارد. احترام به افرادی که کارهای بزرگی در بارسا انجام داده‌اند. من همیشه گفته‌ام که تا ابد از این باشگاه سپاسگزارم. اما باید بگویم که از نحوه مدیریت و برخورد آن‌ها در خصوص تمدید قراردادم اصلاً راضی نیستم.

وی ادامه داد: وقتی به بارسا برگشتم در آن زمان گفتم که آنها هرگز با من مشکلی نخواهند داشت. زندگی در بارسلونا یک هدیه زندگی است. برای اینکه بتوانم حتی بیشتر برای بارسا کار کنم یا بازی کنم اما آنها نمی‌خواستند با من صریح و روراست باشند. تقریباً یک ماه تمام منتظر بودم تا به من اطلاع بدهند که دیگر نمی‌خواهند با من قرارداد جدیدی امضا کنند.

با وجود تلخی‌ها و ناراحتی‌ها، دنی خوشحال است که این بار فرصتی برای خداحافظی با بارسلونا و هوادارانش خواهد داشت. او در این رابطه توضیح داد: ظاهراً برگشته بودم تا با نیوکمپ خداحافظی کنم؛ با مردمم، زیرا در نهایت زندگی زمانی به شما روی خوش نشان می‌دهد که نسبت به انسان‌های زندگی خود خوب رفتار کنید. من این شانس را داشتم که بیایم و می‌خواهم با شکوهمندی و به درستی خداحافظی کنم. دفعه قبل با تلخی و بی تفاوتی از بارسا جدا شدم اما این موضوع این بار اتفاق نمی‌افتد. در آخرین بازی خانگی فصل گذشته فرصت مناسبی وجود داشت تا از هواداران خداحافظی کنم اما این اتفاق رقم نخورد. بالاخره وقت مناسبی برای آن فرا رسیده و باید از آن نهایت استفاده را ببرم.

کد خبر 590559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.