عبور مرگ‌بار عابرپیاده از عرض بزرگراه/واژگونی بامدادی ۲ کامیون در تهران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده درپی تصادف با مینی‌بوس خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ احسان مؤمنی اظهار کرد: حادثه نخست حوالی ساعت پنج بامداد صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی قبل از پل امام علی (ع) رخ داد که خوشبختانه این مورد خسارت جانی نداشت. در این حادثه یک دستگاه کامیون در حال حرکت در مسیر بود که با گاردریل رفیوژ میانی راه برخورد کرده و پس از شکستن ۱۶ شاخه گاردریل و سه اصله درخت به حالت نیمه‌واژگون در آمد.

وی درباره علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی، راننده کامیون را به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی، همچنین رانندگی با سرعت غیرمجاز به عنوان مقصر حادثه تشخیص دادند و معرفی کردند.

به گفته رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درپی این حادثه، ترافیک پرحجمی در این محدوده ایجاد شده بود که با کمک عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی و امدادگران مدیریت ترافیک و بازگشایی مسیر انجام شد.

تصادف مرگ‌بار مینی‌بوس با عابرپیاده

مؤمنی از وقوع حادثه‌ای دیگر حدود ۴۰ دقیقه پس از وقوع حادثه نخست خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۵:۴۵ یک‌دستگاه مینی‌بوس در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) قبل از پل بعثت، با عابرپیاده‌ای که در حال عبور غیرمجاز از عرض بزرگراه بود، برخورد کرد. متأسفانه با تأیید عوامل امدادی حاضر در محل، عابرپیاده که حدوداً ۴۰ سال سن داشت، بر اثر شدت ضربه وارده جان خود را از دست داد.

وی از حادثه دیگری که درپی وقوع این حادثه رخ داد نیز خبر داد و گفت: در اثر وقوع این حادثه یک دستگاه کامیون بنز که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) درحال حرکت بود به علت تخطی از سرعت مطمئنه، راننده قادر به کنترل وسیله نقلیه نبود و به سمت راست منحرف و واژگون شد. در اثر واژگونی کامیون، سرنشین آن مصدوم شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره گزارش نهایی از علت این حادثه گفت: به عابر پیاده هم به علت عبور غیرمجاز از عرض بزرگراه سهم تقصیر داده شد.

مؤمنی افزود: درپی این حادثه هم شاهد ترافیک سنگین در محدوده بزرگراه بعثت بودیم که با حضور عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی، ترافیک مدیریت شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 590515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.