۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
دلیخت! به یوونتوس احترام بگذار

مدتی پس از پایان فصل گذشته رقابت‌های فوتبال در اروپا، دلیخت اعلام کرد برای تمدید قرارداد خود با یووه در پنجره تابستانی تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لئوناردو بونوچی مدافع باسابقه باشگاه یوونتوس در مصاحبه اخیر خود هشدار داده است که دلیخت باید نسبت به باشگاه سابقش احترام بیشتری نشان دهد و سپاس‌گزار خدماتی که یووه به او کرده، باشد.

مدافع میانی یوونتوس به هم‌تیمی سابق خود هشدار داد که پس از انتقالش به بایرن‌مونیخ، به غول سری «آ» احترام بگذارد. مدافع هلندی در انتقالی تابستانی به ارزش ۸۰ میلیون یورو (۶۸ میلیون پوند) به جبهه قهرمان بوندسلیگا یعنی بایرن‌مونیخ رفت.

مدتی پس از پایان فصل گذشته رقابت‌های فوتبال در اروپا بود که دلیخت اعلام کرد برای تمدید قرارداد خود با یووه در پنجره تابستانی تصمیم خواهد گرفت. او سپس متقاعد به تمدید قرارداد با بیانکونری نشد و مذاکرات خود را با باشگاه بایرن‌مونیخ برای انجام انتقال آغاز کرد. این مذاکرات در نهایت به نتیجه رسید تا دلیخت آماده ترک ایتالیا و رفتن به آلمان شود.

بونوچی در پاسخ به این پرسش که آیا از جدایی دلیخت از تورین شگفت‌زده شده است یا خیر به لاگاتزتا دلو اسپورت گفت: نه، زیرا برخی از اظهارات او به وضوح نشان می‌داد که نمی‌خواهد در یوونتوس بماند، اما فکر می‌کنم که اساس همه چیز احترام است! این‌جا گروهی وجود دارد که سه سال همراه با دلیخت بود و به او کمک کرد تا پیشرفت کند. یوونتوس روی او سرمایه‌گذاری کرد و دلیخت نباید این موضوع را از یاد ببرد.

مدافع ایتالیایی در ادامه اظهار کرد: بهترین‌ها را برای او آرزو می‌کنم، اما عبارات خاصی که او درباره یوونتوس به کار برد اصلاً زیبا و جالب نبود. بایرن، باشگاه بزرگی است اما نباید فکر کنید که با تغییر باشگاه خود قرار است همیشه قهرمان باشید.

در حالی که یکی از بازیکنان کلیدی یوونتوس یعنی ماتیاس دلیخت در این تابستان جدا شد، اما چند خرید بزرگ به شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در فصل آینده کمک خواهد کرد. برمر مدافع میانی برزیلی از تورینو به این تیم پیوست و پیش از این نیز پل پوگبا و آنخل دی ماریا با انتقال آزاد راهی تورین شدند.

بونوچی به خصوص از حضور دی ماریا، ستاره سابق رئال مادرید و پاری سن ژرمن هیجان‌زده است و گفته: دی ماریا ویژگی‌های حیرت‌انگیزی دارد و در دوران حرفه‌ای‌اش بسیار دست کم گرفته شده؛ او کامل‌ترین بازیکن سری آ است زیرا ترکیب تجربه و توانمندی‌های او بسیار عالی است. خوشبختانه او یوونتوس را انتخاب کرد و ما نیز از این مسئله خوشحالیم.

کد خبر 590448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.