فردیس آماده استقبال از محرم می‌شود

سرپرست شهرداری فردیس گفت: تلاش داریم پیش از فرا رسیدن ایام محرم، سیمای بصری شهر برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) مهیا شود.

محمدرضا احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری مراسم و جشن‌های عیدانه دهه امامت و ولایت در شهر فردیس، اظهار کرد: بزرگ‌ترین عید دهه امامت و ولایت، عید غدیرخم است و مجموعه مدیریت شهری به شکرانه این روز پربرکت، مراسم و جشن‌های ویژه‌ای برای عموم شهروندان در سطح شهر برگزار کرد.

وی با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ غدیر، افزود: برگزاری جشن باشکوه عید سعید غدیرخم در بوستان بهشت با حضور بیش از هزار نفر از شهروندان، دیدار و تکریم سادات مکرم، فضاسازی شهر، ایجاد غرفه‌های فرهنگی، مذهبی و حضور تماشاخانه سیار در بوستان تندرستی از اقدامات مدیریت شهری در دهه امامت و ولایت بود.

سرپرست شهرداری فردیس اضافه کرد: اجرای نمایش‌های زنده و شاد ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری مراسم مشترک و متمرکز در عید غدیرخم و هفته عفاف و حجاب و برپایی پیاده‌روی خانوادگی از برنامه‌های گسترده این دهه مبارک بود که روح شهروندان را برای استقبال از محرم آماده کرده است.

سرپرست شهرداری فردیس خاطرنشان کرد: مدیریت شهری برنامه‌های گسترده و ویژه‌ای برای برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی تدارک دیده است و در تلاش هستیم پیش از فرا رسیدن ایام محرم، سیمای بصری شهر برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) مهیا شود.

به گزارش ایمنا، فردیس مرکز شهرستان فردیس در استان البرز است، این شهر از شمال با کرج از جنوب با ملارد از شرق با اندیشه و از غرب با مشکین‌دشت همسایه است.

کد خبر 590439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.