اتلتیکو آماده فروش گریزمان برای خرید رونالدو

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _یکشنبه دوم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

میرر

* منچستریونایتد آماده است تا کریستیانو رونالدو را در تابستان امسال به فروش برساند، اما فقط به صورت قرضی می‌تواند تیم را ترک کند.

* اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، ظاهراً علاقه‌مند به جذب دنزل دامفریس، مدافع اینترمیلان است، البته در صورتی که او بتواند آرون وان بیساکا را به فروش برساند.

* نیمار فاش کرده است که می‌خواهد در تابستان امسال در پاری سن ژرمن بماند، اما اذعان دارد که در تاریکی رها شده است و جایی در برنامه‌های تیم ندارد.

* عزم هری مگوایر برای جبران شکست‌هایش در منچستریونایتد، باعث شده است که مدافع انگلیسی از انتقال احتمالی به بارسلونا صرف‌نظر کند.

* منچستریونایتد به طور علنی نسبت به جذب آنتونی، ستاره آژاکس هشدار داده شده است، آن‌ها با دستور تن هاخ در حال مذاکره با قهرمان هلند هستند.

تایمز

* اتلتیکو مادرید به عنوان بخشی از تلاش برای بازگرداندن کریستیانو رونالدو به فوتبال اسپانیا، آنتوان گریزمان را وارد بازار نقل و انتقالات کرده است.

سان

* چلسی توافق اصولی دارد تا روملو لوکاکو برای دومین سال را هم به صورت قرضی در اینترمیلان بگذراند.

* اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد می‌خواهد سرجینو دست، مدافع بارسلونا را به خدمت بگیرد.

* برنلی باید پیشنهاد خود را برای جذب جردن گابریل، مدافع راست بلکپول افزایش دهد و سیسایدرها سه میلیون پوند می‌خواهند.

* ادو، رئیس آرسنال به نقل و انتقالات بیشتر در تابستان اشاره کرده است و آنها می‌خواهند پرقدرت در لیگ برتر شرکت کنند.

* پائولو دیبالا پس از انتقال رایگان به رم، رکورد فروش پیراهن کریستیانو رونالدو در یوونتوس را شکست.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که میلان مذاکرات خود را با چلسی برای انتقال حکیم زیچ به سن سیرو، از سر گرفته است.

* گفته می‌شود که نیوکاسل برای جذب کمالدین سلیمانا، وینگر رن پرس‌وجو کرده است.

* طبق گزارش‌ها، یوونتوس قصد دارد تابستان امسال از شر آرون رمزی، آدرین رابیو و آرتور ملو خلاص شود و آن‌ها در لیست فروش قرار داده است.

آبزرور

* توماس توخل گفت که تمایل سزار آزپیلیکوئتا برای پیوستن به بارسلونا را درک می‌کند، اما اضافه کرد که چلسی به این مدافع اجازه نخواهد داد که با هزینه کم از این بازیکن جدا شود.

* تقریباً دو سال مانده به روز افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس، طبق گزارش‌ها، برگزارکنندگان بر سر مسائل امنیتی، مالی، محل برگزاری و نگرانی‌های کارکنان «نگرانی دارند» که می‌تواند «پیروزی ملی» وعده داده شده امانوئل ماکرون را تحت‌الشعاع قرار دهد.

اکسپرس

* طبق گزارش‌های اسپانیایی، ژول کُنده پیشنهاد چلسی را رد کرده است و "بیش از همیشه" به پیوستن به بارسلونا از سویا نزدیک شده است.

اتلتیکو آماده فروش گریزمان برای خرید رونالدو

دیلی استار

* سادیو مانه می‌گوید با وجود اینکه ماه گذشته لیورپول را برای پیوستن به بایرن مونیخ ترک کرد، همچنان به محمد صلاح برای تمدید قراردادش پیام می‌دهد.

میل

* سویا معتقد است که با اوج گرفتن پنجره نقل و انتقالات، هنوز پیشنهادی از بارسلونا برای جذب ژول کُنده هدف چلسی دریافت نکرده است.

* اریک بایلی مدافع منچستریونایتد در رم مورد توجه ژوزه مورینیو قرار گرفته است تا در صورت امکان به گرگ‌ها بپیوندد.

سان اسکاتلند

* آنگه پستکوگلو فاش کرد که کارل استارفلت به بازگشت سلتیک نزدیک شده است.

کد خبر 590411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.