استفاده از ماسک در سفرهای جاده‌ای اجباری شد

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در سفرهای جاده‌ای و وسایل حمل‌ونقل عمومی جدی‌تر از گذشته پیگیری می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از صداوسیما، داریوش باقر جوان اظهار کرد: در ماه‌های اخیر با فروکش کردن آمار ابتلاء و تلفات کرونا در کشور از یک‌سو و با افزایش آمارهای مرتبط با واکسیناسیون، سفرهای جاده‌ای رشد قابل توجهی داشته است و تقاضا برای سفرها بالاست، بنابراین با توجه به شیوع موج هفتم ویروس کرونا در کشور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا الزامی است.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک برای مسافران، رانندگان و همه فعالان حوزه حمل‌ونقل در همه محیط‌های سر بسته مانند پایانه‌های مسافربری و وسایل حمل‌ونقل عمومی اجباری بوده و مردم اگر تخلفی مشاهده کردند آن را گزارش کنند.

به گفته مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مسافران از طریق شماره تماس پایانه‌های مسافربری مبدا، سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۱۴۱، تلفن گویای ۱۴۱ و سایت سازمان راهداری به نشانی ۱۴۱.IR تخلف‌های احتمالی را به ما اطلاع دهند و با جدیت و سرعت با همه متخلفان که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا سهل‌انگاری کنند، برخورد جدی خواهیم کرد.

کد خبر 590405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.