قدردان هواداران هستیم/ با فعالیت خوب در بازار نقل و انتقالاتی پاسخ برخی شیطنت‌ها داده شد!

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: تمام ارکان باشگاه قدردان هواداران هستند. تنها درخواست من از این عزیزان آن است که به همین شکل و تا سوت پایان لیگ آینده حامی سپاهان باشند تا قهرمانی دلچسب و شیرینی برای تیم رقم بخورد.

محمدصادق میرصالحیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اردوی ۱۰ روزه تیم تا دوشنبه هفته آتی در ترکیه خواهد بود و پس از استراحت چندروزه بازیکنان و کادرفنی شاهد پیگیری تمرینات در اصفهان خواهیم بود. به زودی نشست خبری را با حضور اصحاب رسانه و خوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان خواهیم داشت و البته یکی از تمرینات تیم نیز با حضور اهالی محترم رسانه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده از سوی برخی رقبای سپاهان در بازار نقل و انتقالات ادامه داد: در چند روز گذشته بازیکنان خوبی که از سوی باشگاه جذب شده‌اند، اما درهمی خصوص عده‌ای قصد داشتند به گونه‌ای هواداران بزرگ سپاهان را به شرایط تیم بدبین کنند اما باشگاه سپاهان و در راس آن مدیرعامل باشگاه با جذب بازیکنان مطرح پاسخ این شیطنت‌ها را داد. حتی روز گذشته اشتباه ترجمه‌ای یکی از رسانه‌ها باعث شد درخصوص رقم قرارداد بازیکن جذب شده تیم حواشی ایجاد شود که واقعیت چیز دیگری بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان تصریح کرد: خداراشاکر هستیم هواداران فهیمی داریم و شب گذشته حواشی که برای مدیرعامل باشگاه در فضای مجازی ایجاد شده بود از سوی آنان پاسخ داده شد و حمایت کم نظیری از سوی آنان صورت گرفت.

میرصالحیان با اشاره به تداوم فعالیت نقل و انتقالاتی تیم سپاهان خاطرنشان کرد: تا ساعات پایانی فعالیت پنجره نقل و انتقالاتی تلاش‌هایمان را برای جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی انجام خواهیم داد. گزینه‌های زیادی برای جذب مطرح هستند و حتی این را باید اضافه کنم که به محض توافق با آنان اطلاع رسانی از سوی درگاه‌های رسمی باشگاه انجام می‌شود. امیدوارم بتوانیم یک تیم خوب که شخصیت قهرمانی داشته باشد را روانه مسابقات کنیم تا خیال هواداران برای لیگ بیست‌ودوم راحت شود.

وی درخصوص هواداران سپاهان افزود: از هواداران باید بابت حمایت‌های همیشگی‌شان تشکر و قدردانی کنم. این تنها سخن من نیست بلکه تمام ارکان باشگاه نیز قدردان آنها هستند. تنها درخواست من از این عزیزان آن است که به همین شکل و تا سوت پایان لیگ آینده حامی سپاهان باشند تا قهرمانی دلچسب و شیرینی برای تیم رقم بخورد و فصل ماندگاری برای این هواداران و فوتبال دوستان اصفهانی شاهد باشیم.

کد خبر 590396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.