ساخت ۸۰۰ واحد مسکن در تهران آغاز شد

فاز نخست پروژه دو هزار واحدی« آرام» با شروع عملیات اجرایی ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در منطقه ۱۸ تهران با سهم ۶۰ درصدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، با حضور «اکبر نیکزاد» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، «علیرضا جعفری» مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و «علیرضا زاکانی» شهردار تهران، عملیات اجرایی فاز اول پروژه دو هزار واحدی شهید رجایی (آرام) به تعداد ۸۰۰ واحد آغاز شد.

بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، این پروژه در دو فاز اجرا خواهد شد که در فاز نخست ۸۰۰ واحد و در فاز دوم ۱,۲۰۰ واحد اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

فاز نخست این پروژه در زمینی به مساحت ۴.۵ هکتار با زیربنای ۱۰۰ هزار مترمربع و زیربنای مفید ۶۵ هزار مترمربع در بخش‌های مسکونی، تجاری، آموزشی، فرهنگی و مذهبی اجرا می‌شود.

حجم سرمایه‌گذاری این پروژه ۱,۲۰۰ میلیارد تومان است. سهم بنیاد مسکن در اجرای این پروژه ۶۰ درصد و سهم شهرداری ۴۰ درصد است.

مدت زمان اجرای فاز نخست پروژه شهید رجایی (آرام) ۳۶ ماه است.

همچنین در فاز دوم این پروژه مقرر است تا ۱,۲۰۰ واحد مسکونی در زمینی به مساحت شش هکتار، در زیربنای کلی ۱۵۰ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری حدود دو هزار میلیارد تومان احداث شود.

کد خبر 590394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.