کارخانه کمپوست انزلی، نیازمند نیروی انسانی

شهردار بندرانزلی گفت: در حال حاضر پیمانکار کارخانه کمپوست این شهرستان برای انجام کارهای روزانه، نیازمند استخدام حداقل ۳۰ کارگر با حقوق و مزایای قانون کار است.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کارخانه کمپوست شهرستان بندرانزلی با سالن‌های خط پردازش و تخمیر و ظرفیت اسمی پالایش ۲۵۰ تن زباله در یک شیفت کاری، سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در روستای خمیران افتتاح شد.

وی افزود: شهرداری مدیریت کارخانه کمپوست را به پیمانکار بخش خصوصی واگذار کرده و پیمانکار از زمان شیوع کرونا به لحاظ تأمین نیروی انسانی و استخدام کارگر برای انجام امورات کارخانه با مشکل جدی روبرو شده است زیرا در چنین شرایطی هیچ کارگری حاضر به کار کردن در محیط آن نیست.

شهردار بندرانزلی خاطرنشان کرد: هم اکنون پیمانکار کارخانه کمپوست این شهرستان برای انجام کارهای روزانه کارخانه، نیازمند استخدام حداقل ۳۰ کارگر با حقوق و مزایای قانون کار است.

خلیلی تصریح کرد: افرادی که توانایی کار کردن در محیط کارخانه کمپوست را دارند، می‌توانند به پیمانکار در محل کارخانه و یا به معاونت خدمات شهری شهرداری انزلی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: روزانه ۱۱۰ تن زباله در بندرانزلی جمع‌آوری و به کارخانه کمپوست منتقل می‌شود که این زباله‌ها در زمان تعطیلات و پیک مسافر به ۲۰۰ تن نیز می‌رسد.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 590356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.