۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
ساماندهی ورودی‌های کمالشهر

شهردار کمالشهر گفت: با عنایت به اهمیت المان‌ها و نماد ورودی شهرها و میادین، لازم است همه جوانب امور که مهم‌ترین آن پیشینه تاریخی شهر است، در طراحی‌ها لحاظ شود.

امیر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم ارائه طرحی جامع و دربرگیرنده عناصر دینی و فرهنگی المان‌های شهری که مهم‌ترین سازه‌های مؤثر در زیباسازی شهر هستند، اظهار کرد: المان‌ها در انتقال پیام‌هایی حاوی موقعیت شهر، ارزش‌ها و هویت بسیار تأثیرگذار هستند که طبعاً باید در یک نگاه همه این موارد به بیننده (شهروندان و گردشگران) القا شود.

وی افزود: طراحی مناسب المان‌ها و احداث و ایجاد آن در بهترین منظر ورودی شهر، می‌تواند بر ارزش آن بیفزاید و به تبع آن در انتقال صحیح پیام‌ها در چشم بیننده تأثیر بیشتری داشته باشد.

شهردار کمالشهر خاطرنشان کرد: اهمیت این امر به جهت تأثیرگذاری بیشتر، مدیریت شهری را بر آن داشت تا با حساسیت و دقت‌نظر بیشتری در این خصوص اقدام کند.

بهمنی با بیان اینکه اصلاحات بصری بلوار پیام در دستور کار مدیریت شهری است، تصریح کرد: زمینی به متراژ ۱۳ هزار مترمربع نبش بلوار پیام قرار دارد که پس از ایجاد فضای سبز، می‌تواند چشم‌انداز بسیار زیبایی را در یکی از مبادی ورودی ایجاد کند.

به گزارش ایمنا، کمالشهر شهری کوچک در استان البرز است و در بخش مرکزی شهرستان کرج قرار دارد. این شهر متشکل از چندین منطقه شهری شامل کمال‌آباد (کمالشهر مرکزی)، شهرک رضوانیه، شهرک امیرالمومنین، شهرک پیشاهنگی، شهرک خرمدشت و قسمتی از شهرک گلدشت است.

کد خبر 590348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.