جشنواره تابستانه بدون هماهنگی شورای ششم انجام شد

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای جشنواره تابستانه و مراسم‌های غدیر هیچ‌گونه هماهنگی با کمیسیون فرهنگی انجام نشده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گلشن نوروزی، امروز _شنبه یکم مردادماه_ در جلسه شورای اسلامی شهر ارومیه با توجه به جشنواره تابستانه «چی‌ چست» اظهار کرد: برای سین برنامه‌های جشنواره تابستانه و مراسم‌های غدیر، هیچ‌گونه هماهنگی با کمیسیون فرهنگی انجام نشده بود.‌

وی تاکید کرد: لایروبی شهرچایی ارومیه باید سریع انجام شود و به مطالبات شهروندان و رسانه‌ها در این خصوص اهمیت داده شود.

عضو هیئت رئیسه و دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به نارضایتی‌های شکل گرفته از سوی بازیکنان تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه در رده‌های سنی مختلف، افزود: پرداخت دستمزد بازیکنان والیبال باید مدنظر شهرداری باشد چرا که در رده سنی نوجوانان و جوانان این مبلغ بسیار ناچیز است.

نوروزی تصریح کرد: خواستار تعیین تکلیف تیم شهرداری ارومیه هستم و در خصوص تیم داری والیبال ارومیه، باید شورای شهر به سرعت تصمیم بگیرد.

وی در خصوص خدمات دهی سرویس‌های بهداشتی به شهروندان و مسافران و انتقاد از وضعیت موجود گفت: سرویس‌های بهداشتی ارومیه وضعیت نامناسب داشته و زودتر از موقع بسته می‌شوند.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: درخواست می‌کنم تجلیل و قدردانی از خبرنگارانی که از افتتاحیه تا اختتامیه جشنواره تابستانه «چی‌چست» در امر اطلاع رسانی این رویداد فرهنگی فعال بودند، انجام شود و شهرداری ارومیه هرچه سریع‌تر نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشد تا قدردان زحمات آن‌ها باشیم.

کد خبر 590341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.