والیبال از دغدغه‌های اصلی شورای ششم ارومیه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: والیبال از دغدغه‌های اصلی شورای شهر است و باید در شرایط فعلی برای آن تصمیم گیری کرد و مسائل گذشته نباید مطرح شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی، امروز _شنبه یکم مردادماه_ در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه، اظهار کرد: بحث والیبال جز دغدغه‌های اصلی شورای شهر است، باید در شرایط فعلی برای آن تصمیم گیری کرد و مسائل گذشته نباید مطرح شود.

وی با انتقاد از روند گذشته، افزود: گران‌ترین تیم والیبال ایران، طی فصل گذشته هشت باخت پشت سر هم داشت و باعث آبروریزی ارومیه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: مخالف این مسائل هستیم و مخالفتی با والیبال که علاقه شهروندان ارومیه است، نداریم، همچنین با استاندار آذربایجان غربی در رابطه با مشکلات تیم داری والیبال شهرداری ارومیه مذاکره خواهیم کرد و حتی لازم باشد به تهران سفر می‌کنیم و تاییدیه موضوع را از این طریق دریافت می‌کنیم.

وی ادامه داد: هرگونه گزارشی که از سوی شهرداری در شورای شهر ارائه می‌شود باید همراه با ارقام، آمار و طی نمودارهایی باشد، برای اولین بار در طی شش سال گذشته در شش ماهه دوم سال یعنی در سال ۱۴۰۰، هزینه‌ها کمتر از درآمد بود و کنترل هزینه‌ها خودش درآمد پایدار است.

کریمی تصریح کرد: در رابطه با معاونت برنامه ریزی انتظار داریم مقدمات تدوین سند چشم‌انداز چهارساله را فراهم و آن را آماده کنند.

رئیس شورای اسلامی ارومیه خاطرنشان کرد: در بودجه شهرداری، در حسابرسی دچار مشکل هستیم و باید مواردی را که حسابرسی اعلام کرده مورد توجه قرار گیرد، همچنین نگران پرداخت حقوق پرسنل بودیم و تشکر می‌کنیم که به موقع پرداخت می‌شوند، در اطلاع رسانی مسائل مربوط به شهرداری دچار اشکالاتی هستیم و باید در این راستا تلاش کنیم تا و شهروندان از عملکرد مدیریت مطلع شهری شود.

کد خبر 590340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.