تمدید قرارداد ستاره خط دفاعی رئال مادرید

در آستانه برگزاری دیدار دوستانه ال کلاسیکو ، مدافع رئال قرارداد خود با قهرمان اسپانیا و اروپا را تمدید کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، پیش از برگزاری تور پیش فصل رئال مادرید در ایالات متحده آمریکا و در آستانه برگزاری دیدار دوستانه ال کلاسیکو، ادر میلیتائو قرارداد خود با قهرمان اسپانیا و اروپا را تمدید کرد تا به حضور خود در جمع کهکشانی‌ها ادامه دهد.

مدافع میانی برزیلی رئال مادرید در تابستان ۲۰۱۹ به این باشگاه پیوست و در دو فصل گذشته تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی ترکیب رئال مادرید شد که هر ساله پیشرفت قابل توجهی داشته است. قرارداد قبلی او تا سال ۲۰۲۵ اعتبار داشت، اما رئال مادرید اکنون قرارداد او را تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرده است و این نشان می‌دهد که مجموعه این باشگاه به توانایی‌ها و آینده او اعتماد دارد.

دستمزد میلیتائو به عنوان بخشی از قرارداد جدید از ۳.۵ میلیون یورو به اضافه پاداش به ۷ میلیون یورو به اضافه پاداش در هر فصل افزایش می‌یابد. همچنین در قرارداد این بازیکن بند آزادسازی جدیدی گنجانده شده است. بر اساس قوانین، بازیکنان حق دارند بندری در قرارداد خود ارائه کنند که بر اساس آن در زمان تمایل به جدایی از باشگاه، تیم علاقه مند می‌تواند با پرداخت این مبلغ رضایت‌نامه بازیکن را به صورت خودکار دریافت کند.

رئال مادرید که همواره تلاش کرده تا ستاره‌های خودش را حفظ کند و اجازه خروج ارزان قیمت به آن‌ها ندهد، این بار نیز بند آزادسازی میلیتائو را ۵۰۰ میلیون یورو تعیین کرد تا این مدافع برزیلی تقریباً شانسی برای جدایی از مادرید در صورت عدم رضایت این باشگاه نداشته باشد.

درست مانند تمدید قرارداد وینیسیوس و رودریگو که قراردادشان به ترتیب تا سال‌های ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ اعتبار دارد، برنامه رئال مادرید این است که پس از بازگشت از تور پیش فصل خود در ایالات متحده، قرارداد ادر میلیتائو را به طور رسمی اعلام کرده و ماندن این بازیکن در رئال مادرید را با هواداران جشن بگیرد.

کد خبر 590304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.