گزینه جانشین یونایتد در صورت شکست جذب دی یونگ

منچستریونایتد از تعقیب دی یونگ ناامید شده و نمی‌خواهد بیشتر از این منتظر بارسلونا بماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، منچستریونایتد آماده است تا در صورتی که در پروژه جذب دی یونگ به شکست بخورد، پیشنهادی برای سرگئی میلینکوویچ ساویچ هافبک لاتزیو ارائه دهد.

منچستریونایتد در تعقیب دی یونگ ناامید شده و نمی‌خواهد بیشتر از این منتظر بارسلونا بماند. با اینکه باشگاه اسپانیایی آماده فروش هافبک هلندی خود است، اما خود بازیکن می‌خواهد تمام مطالباتش از باشگاه را دریافت کند و به سختی حاضر می‌شود تن به جدایی دهد. شاید یکی دیگر از دلایل مهم برای دی یونگ نیز ناکامی منچستر یونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان است و این موضوع می‌تواند حتی برای میلینکوویچ ساویچ نیز مشکل بزرگی باشد.

تیم شهر منچستر چندین سال پیش به جذب میلینکوویچ-ساویچ علاقه داشت اما مبلغ درخواستی لاتزیو در آن زمان بیش از ۱۰۰ میلیون یورو بود که با مخالفت جدی مواجه شد و منچستر نتوانست ساویچ را به اولدترافورد منتقل کند. شکی وجود ندارد که نسبت به آن زمان این رقم کاهش یافته، اما همچنان بازیکن ۲۷ ساله لاتزیو با این تیم قرارداد دارد.

در صورتی که یونایتد نتواند دی یونگ را متقاعد کند، بازیکن صربستانی به عنوان نامزد بعدی تقویت خط میانی خواهد بود. در همین حال هواداران لاتزیو پس از دیده شدن کزمان، مدیربرنامه میلینکوویچ در دفتر مرکزی باشگاه، در فضای مجازی دچار وحشت شده‌اند و نسبت به جدایی ستاره خود نگران هستند.

باید صبر کرد و دید آیا باشگاه بارسلونا و فرنکی دی یونگ بالاخره به توافق می رسند یا خیر. به دلیل تقسیط حقوق دی یونگ در طی چند سال، این بازیکن مبلغ بسیار کمی را در ماه‌های اخیر از باشگاه بارسلونا دریافت کرده است و در صورتی که از این تیم جدا شود، دیگر نمی‌تواند طلب‌های وصول نشده خود را دریافت کند. این بازیکن از عملکرد مدیریت بارسلونا ناراحت است و با توجه به اینکه مدت زیادی از قرارداد او باقی مانده، نمی‌خواهد بخش قابل توجهی از حقوق خود را از دست بدهد.

کد خبر 590294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.