عصرانه خبری شهرهای ایران در اول مردادماه

در این بسته خبری از جمع‌آوری بیش از ۱۷۵ تن زباله از کانال‌های اسلامشهر تا اجرای طرح محرم ایمن در اسلامشهر و جمع‌آوری ۴۲۷ قلاده سگ در فردیس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

جسد جوان ماهشهری در رودخانه دز کشف شد

روح الله بهشتی فرد، رئیس سازمان آتش نشانی دزفول گفت: جسد جوان ۳۰ ساله ماهشهری که روز گذشته در رودخانه دز غرق شده بود توسط اکیپ غواصی آتش نشانی دزفول کشف و از آب بیرون کشیده شد

جمع‌آوری بیش از ۱۷۵ تُن زباله از کانال‌های اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر از لایروبی کانال‌های سطح شهر خبر داد و گفت: در این راستا طی هفته گذشته ۱۷۵ تُن زباله از انهار جمع آوری شد.

طرح محرم ایمن در اسلامشهر اجرا می‌شود

حسین یاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر گفت: ارائه آموزش رعایت نکات ایمنی در مساجد و هیأت‌های مذهبی با طرح محرم ایمن در اسلامشهر اجرا می‌شود.

جمع‌آوری ۴۲۷ قلاده سگ در فردیس

حسین روستایی، معاون خدمات شهری شهرداری فردیس گفت :۴۲۷ قلاده سگ با هدف کاهش مخاطرات و پیشگیری از انتقال بیماری مشترک انسان و حیوان از ابتدای سال جاری در این شهرستان جمع‌آوری شدند.

وضعیت بحرانی دفن غیرمجاز پسماند ساختمانی در حاشیه اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر اعلام کرد: شهرداری در یک شرایط بحرانی از حجم گسترده تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر و حریم معابر عمومی قرار گرفته است

تلف شدن ۲۲ رأس گاو بر اثر آتش‌سوزی در شهر دامنه

اسماعیل خانی، مسئول خدمات شهری شهرداری دامنه گفت: ۲۲ رأس گاو در پی آتش سوزی در یک واحد گاوداری در شهر دامنه از توابع شهرستان فریدن در غرب استان اصفهان تلف شدند.

کد خبر 590275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.