نصب دریچه‌های بتنی بر روی چاه‌های عمیق ضروری است

مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز از نصب دریچه‌های بتنی روی چاه‌های عمیق این منطقه خبر داد و گفت: به‌زودی تمام چاه‌ها و منهول‌های فاضلاب سطح منطقه به‌وسیله دریچه‌های بتنی پوشانده خواهد شد.

فرامرز نجف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه نصب دریچه‌های بتنی روی چاه‌های عمیق و منهول‌های فاضلاب یک ضرورت است که همواره باید به آن توجه شود، اظهار کرد: در سیستم‌های فاضلاب برای اینکه تمام قسمت‌های فاضلاب به هم متصل و در نهایت فاضلاب به یک مسیر وارد شود، از منهول فاضلاب استفاده می‌شود و کاربردهای بسیار زیادی دارد که از جمله کاربردهای آن می‌توان به لایروبی سریع‌تر با دستگاه مکنده اشاره کرد.

وی افزود: سرقت میلگردها در دریچه‌های بتنی باعث شد تا بهبود دریچه‌های فاضلاب با در نظر گرفتن رفاه و سلامت شهروندان در اولویت باشد و هرچه سریع‌تر این منطقه از وضعیت نامطلوب خارج شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز با بیان اینکه شکستن و به سرقت بردن میلگردها توسط افراد سودجو انجام می‌شود، ادامه داد: افراد خاطی بدون در نظر داشتن خطرات ناشی از سرقت درب‌های منهول و دریچه‌های فاضلاب اقدام به تخریب و سرقت دریچه‌های فاضلاب می‌کنند، لذا این عملیات در دستور کار معاونت خدمات شهری منطقه قرار دارد و به‌زودی تمام چاه‌ها و منهول‌های فاضلاب به وسیله دریچه‌های بتنی پوشانده خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ حلقه چاه و منهول فاضلاب در سطح منطقه هفت شهرداری وجود دارد، اظهار امیدواری کرد: با تکمیل عملیات نصب دریچه‌های بتنی روی چاه‌های عمیق، نقش مؤثری در جلب رضایت شهروندان داشته باشیم.

کد خبر 590230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.