راز دکه مرموزی که هیچ‌چیز برای فروش نداشت!

برای کمک به اهالی محل، به‌ظاهر دکانی باز کرده بودند تا مسیر اهالی برای خرید، دور نشود اما شهروندان برای هر خریدی که مراجعه می‌کردند، با جمله «داشتیم و همین الان تمام شد» روبه‌رو می‌شدند!

به گزارش ایمنا، ماجرا نه تنها بودار بود، بلکه شهروندان به خاطر رفت‌وآمد افراد مشخصی به این دکانِ همه‌چیزندار، به صاحبان این واحد صنفی به دیده شک نگاه می‌کردند؛ اما ماجرا از جایی به بعد مشکوک‌تر شد، زیرا به حجم تردد معتادان متجاهر و کارتن‌خواب در محل افزوده شده بود و بیشتر این افراد نیز همچون زنبورهایی که گرد کندویشان پرواز می‌کنند، حوالی همان دکان مشکوک می‌پلکیدند.

بالا رفتن حساسیت‌ها منجربه شکایت شهروندان از گردانندگان این مغازه به پلیس ۱۱۰ شد. افراد در تماس با پلیس مدعی بودند که در این مغازه به جای فروش جنس به مردم، جنس به معتادان فروخته می‌شود. اعلام چندین گزارش پی‌درپی از سوی اهالی این محله در بلوار توس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، با دستور سرهنگ حسین دهقان‌پور فرمانده انتظامی مشهد، مأموران کلانتری معراج مأموریت یافتند تا با ورود آگاهانه به این پرونده رسیدگی کنند.

مأموران با دریافت آدرس و مشخصات واحد صنفی به ظاهر مجاز، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند. افسران دایره مبارزه با موادمخدر کلانتری معراج با کنترل نامحسوس متوجه شدند ظن هم‌محله‌ای‌ها بیراه نبوده و عده‌ای سودجو با پوشش واحد صنفی مجاز، اقدام به خرده‌فروشی موادمخدر کرده‌اند.

مأموران با جمع‌آوری مستندات و ادله کافی درباره خرده‌فروشی موادمخدر که رد پای مالکان این مغازه در آن واضح بود، این اطلاعات را در اختیار مقام قضائی قرار دادند و پس از دریافت مجوزهای قضائی، وارد مرحله عملیاتی این پرونده شدند.

مأموران در عملیاتی ضربتی و قاطعانه پس از ورود به این دکان، راز سیاهی از آن بیرون کشیدند و هم‌زمان ۷۰ بسته کوچک حشیش به وزن ۷۰ گرم که آماده توزیع بود را کشف کردند؛ این تمام ماجرا نبود و مأموران کلانتری معراج با کارهای گسترده اطلاعاتی توانستند واحد صنفی دیگری را در این منطقه شناسایی کنند که فردی این واحد را تبدیل به پاتوقی برای فروش موادمخدر کرده بود.

مأموران با ورود به این دکان، با دستگیری یک متهم موفق به کشف ۳۰ بسته کوچک ماده مخدر شیره و ۶۰ بسته تریاک آماده توزیع شدند. درمجموع از این واحد نیز ۲۰۰ گرم موادمخدر کشف شد. این مکان‌ها با دستور مقام قضائی پلمب شدند.

منبع: رکنا

کد خبر 590201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.