پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه تونل غدیر قم

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به ادامه روند تملک پلاک‌های در مسیر اجرای پروژه تونل غدیر، از پیشرفت ۳۰ درصدی این پروژه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیدابوالفضل میریک‌امامی با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی روند تملک پلاک‌های پروژه تونل غدیر، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات عرشه در یکی از نیم لاین‌های آن در قالب خاک‌برداری، حمل نخاله‌های ساختمانی و سایر مباحث در حال انجام است که با انجام این اقدامات ۴۰ متر از عرصه عرشه شماره A۱۳ جهت ادامه فعالیت‌های عمرانی آماده‌سازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در عرشه A۱۱ نیز هم‌اکنون عملیات احداث دیواره‌ها و سقف پارکینگ در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم افزود: با تملکات انجام شده در مسیر اجرای این پروژه، عملیات خاک‌برداری، جمع‌آوری نخاله و نصب شمع و سایر اقدامات مورد نظر در حال انجام است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تونل جمهوری اسلامی در منطقه دو شهرداری قم، گفت: این پروژه هم‌اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زیرگذر شماره چهار این پروژه حدفاصل بلوار جمهوری اسلامی تا میدان امام حسین (ع) به‌صورت کامل تکمیل و آسفالت شده است.

میریک‌امامی با بیان اینکه زیرگذر شماره سه حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا بلوار نور شرقی نیز در مراحل نهایی خود قرار دارد و آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: بخش پایانی پروژه نیز حدفاصل بلوار شهیدان وکیلی تا خیابان شهید ستاری در مرحله اجرای دیوار است و عملیات احداث دیوارهای این قسمت ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پس از تکمیل دیواره‌ها، عملیات زیرسازی و جدول‌گذاری آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای نورپردازی در قسمت مسقف تونل جمهوری اسلامی، تصریح کرد: کنارگذرهای این تونل در خیابان سواران نیز با بهسازی و توزیع مجدد روکش آسفالت در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 590187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.