حاشیه مسیرهای منتهی به حلقه‌دره پاکسازی شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از پاکسازی حاشیه جاده‌های منتهی به حلقه‌دره خبر داد و گفت: در این عملیات بیش از ۱۲۰ پاکبان حضور داشتند.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پاکسازی حاشیه جاده‌های منتهی به شهرک ابریشم و حلقه‌دره، اظهار کرد: با توجه به آلودگی‌های بصری و زیست‌محیطی جاده حلقه‌دره، سازمان مدیریت پسماند به طور متناوب نسبت به پاکسازی این مسیر اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه رها شدن پسماند در مناطق مختلف شهری و روستایی چهره نامناسبی را به این منطقه داده است، افزود: پاکسازی حاشیه جاده‌های منتهی به حلقه‌دره با حضور بیش از ۱۲۰ پاکبان انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج خاطرنشان کرد: هموطنان باید هنگام حضور در طبیعت، با خود کیسه‌های زباله همراه داشته باشند تا از ریختن زباله و رها شدن آن در طبیعت جلوگیری شود.

وی با اشاره به ضرورت حفاظت و صیانت از زمین به عنوان مادر بشریت در پاکی و زیبایی، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم محیط پیرامونی و فضای کره زمین با آلودگی‌های مختلف مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گیرد.

خسروی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند در راستای انجام وظایف ذاتی خود ضمن انجام مأموریت‌های روزانه، در طرح‌های جهادی، اجرای پروژه‌ها و عملیات‌های عمرانی مدیریت شهری حضور پررنگ دارد.

کد خبر 590117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.