اسکوچیچ تمرینات استقلال و سپاهان را در ترکیه نظاره می‌کند

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان، قصد دارد با سفر به ترکیه از تمرینات و روند آماده‌سازی بازیکنان و تیم‌های ایرانی دیدن کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی‌که نیمکت سرمربی‌گری تیم‌ملی فوتبال کشورمان پس از عزل ناتمام دراگان اسکوچیچ همچنان در اختیار این مرد کروات است، او به کارش در تیم‌ملی ادامه می‌دهد و تیم‌ها و بازیکنان ایرانی را زیر نظر دارد.

پس از جلسه هفته گذشته هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ، «احسان اصولی» اعلام کرد سرمربی کروات تیم‌ملی که برای حضور در این جلسه و سفری یک‌روزه به تهران آمده به کشورش بازخواهد گشت و سی‌ام تیرماه به ایران سفر می‌کند.

این در شرایطی است که پس از ابقای اسکوچیچ روی نیمکت تیم‌ملی، برنامه سفر او به ایران تغییر کرد و مطابق برنامه جدید سرمربی کروات برای دیدار با لژیونرها و البته صحبت با مربیان تیم‌های باشگاهی آن‌ها، مدت بیشتری در اروپا می‌ماند و سپس به کشورمان بازمی‌گردد.

اسکوچیچ تصمیم گرفته در زمان حضورش در اروپا در صورت فراهم شدن شرایط سفری هم به ترکیه داشته باشد تا ضمن دیدار با نفراتی مثل سیدمجید حسینی یا علی کریمی، تمرینات تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال، گل گهر، تراکتور و سایر تیم‌های ایرانی که همزمان با سفرش در این کشور حضور دارند را زیر نظر بگیرد.

کد خبر 590116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.