در اصفهان چیپس از گوشت گران‌تر است/کیلویی ۱۸۴ هزار تومان!

آن‌طور که رئیس اتحادیه فروشندگان مواد غذایی اصفهان گفته قیمت چیپس ۶۵ گرمی به ۱۲ هزار تومان رسیده است که نسبت به سال گذشته چهار هزار تومان افزایش نرخ داشته، بنابراین با انجام محاسباتی، قیمت هر کیلوگرم چیپس بیش از ۱۸۴ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته اخباری در رسانه‌های رسمی مبنی بر اینکه قیمت چیپس افزایش قابل توجهی داشته است، منتشر شد که مدعی بود، قیمت چیپس در هر بسته ۴۴۰ گرمی به ۸۲ هزار تومان رسید. این بدان معناست که هر کیلو چیپس در بازار بیش از ۱۸۶ هزار تومان ارزش دارد. در حالی که اکنون هر کیلو گوشت راسته گوسفندی با استخوان در بازار ۱۸۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

صحت این ادعا را از محمدرضا امین‌الرعایا، رئیس اتحادیه فروشندگان مواد غذایی اصفهان جویا شدیم که در این باره به ایمنا گفت: قیمت چیپس ۶۵ گرمی به ۱۲ هزار تومان رسیده است، این رقم نسبت به سال گذشته چهار هزار تومان افزایش نرخ داشته و همچنین چیپس ۴۵۰ گرمی نیز با نرخ ۸۲ هزارتومانی عرضه می‌شود.

وی اظهار کرد: البته چیپس با برندها و طعم‌های مختلف، قیمت‌هایی متفاوت را هم دارد این نرخ اعلام شده مربوط به مدل ساده آن است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مواد غذایی اصفهان در رابطه با دلایل افزایش قیمت این محصول گفت: هزینه‌های تولید مانند حمل‌ونقل، بسته‌بندی، دستمزد کارگر و گرانی روغن بر قیمت چیپس تأثیر گذار بوده است.

وی تصریح کرد: همچنان استقبال نسبتاً خوبی از خرید این محصول می‌شود زیرا با وجود به گرانی دیگر اقلام خوراکی مانند آجیل، چیپس هنوز خریداران خود را حفظ کرده است.

امین الرعایا گفت: قیمت چیپس ۶۵ گرمی به ۱۲ هزار تومان رسیده است که نسبت به سال گذشته چهار هزار تومان افزایش نرخ داشته است.

به گزارش ایمنا، بر این اساس اگر هر چیپس ۶۵ گرمی ۱۲ هزار تومان باشد؛ قیمت هر کیلو چیپس با محاسباتی برابر حدوداً ۱۸۴ هزار تومان خواهد بود.

کد خبر 590039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.