مشکلات کنونی کشور به دلیل اهمیت ندادن به نظرات مردم است

امام‌جمعه بوئین‌ومیاندشت با بیان اینکه اگر مردم صحنه‌گردان شوند نیاز به وضع قوانین دست و پاگیر نیست، گفت: چنانچه محتوای درس‌های آموزشی اصلاح شود، در بحث کارآفرینی و اشتغال در کشور مشکلی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بوئین‌میاندشت با تأکید بر اهمیت تبیین جایگاه نماز جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه اقتدار واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذارد، نماز جمعه یکی از اجتماعات مهم و پلی برای ارتباط بین مسلمانان است، که اهمیت خاصی دارد.

وی افزود: امام جمعه به عنوان فرمانده این قرارگاه فرهنگی هر هفته در خطبه‌های نمازجمعه ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و تقویت معنویت، مسائل روز کشور و جهان طرح و با روشنگری نمازگزاران را نسبت به نقشه‌های شوم دشمنان آگاه می‌سازد.

امام‌جمعه بوئین‌ومیاندشت با بیان اینکه مردم سالاری به این معنی است که مردم همواره در میدان باشند و تصمیم بگیرند، نه فقط در بحث انتخابات بلکه برای امور اقتصادی نیز تصمیم بگیرند، خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری یعنی اینکه در نقشه زندگی هنر مردم به نمایش گذاشته شود، مثل بازیگران صحنه فوتبال، که مردم آنان را تشویق می‌کند تا با شوق بیشتری گل بزنند.

اسکندری اضافه کرد: اگر مردم صحنه گردان شوند نیاز به وضع قوانین دست و پاگیر نیست، اجازه ورود به مردم نمی‌دهیم؛ منابع طبیعی و راه و شهرسازی بدون نظر مردم اقدام به تقسیمات ارضی می‌کند در حالی که باید مانع زدایی کنند، مردم نباید از صحنه تصمیمات کشوری خارج شوند، چراکه مشکلات کنونی کشور به دلیل اهمیت ندادن به نظرات مردم است.

وی ادامه داد: هر کجا کار به مردم واگذار شد موفق عمل کردیم، مردم ولی نعمتان این نظام هستند، نباید از صحنه محو شوند.

امام‌جمعه بوئین‌ومیاندشت با اشاره به اهمیت روز کارآفرینی و فن، حرفه‌ای، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد کارآفرینی و به دست آوردن ثروت است، برای اصلاح نظام اقتصادی لازم است نظام آموزشی اصلاح شود، اگر محتوای درس‌های آموزشی اصلاح شود، در بحث کار آفرینی و اشتغال مشکلات نداریم، کار آفرینی به جامعه نشاط می‌بخشد، و باعث ارزش آفرینی می‌شود.

اسکندری با تبریک هفته بهزیستی، افزود: کار در سازمان بهزیستی ارزشمند است، کارکنان بهزیستی برای محروم‌ترین افراد جامعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 590006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.