استقبال از سرمایه‌گذاران اولویت مدیریت شهری است

شهردار سنندج با بیان اینکه استقبال از سرمایه‌گذاران از اولویت‌های مهم شورا و شهرداری سنندج است، گفت: از تمام ظرفیت‌ها در راستای جذب سرمایه‌گذار استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدانور رشیدی امروز _ جمعه سی‌ویکم تیرماه_ در جشنواره بین‌المللی آشپزی با قارچ که با حضور داوران بین‌المللی در پارک ملت شهر سنندج برگزار شد اظهار کرد: داشتن جامعه سالم نیازمند افراد سالم و شاد دارد.

وی افزود: برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف در راستای ایجاد شادی و نشاط در شهروندان به عنوان یک اولویت مورد توجه شهرداری سنندج قرار گرفته است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: جشنواره آشپزی با قارچ به همت انجمن صنفی تولیدکنندگان قارچ، شورا و شهرداری سنندج و جهاد کشاورزی و با مشارکت بسیار خوب مردم هنردوست و فرهنگی سنندج برگزار شد.

رشیدی با اشاره به تأثیر این برنامه‌ها در ایجاد شور و نشاط و ترویج فرهنگ استفاده از مواد غذایی سالم، تاکید کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از مواد غذایی سالم در سبد غذایی مردم از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی اضافه کرد: حضور فرزندان این استان در انجمن صنفی تولیدکنندگان قارچ بستر برگزاری این جشنواره را در شهر سنندج فراهم کرد و شاهد مشارکت بالای مردم هم بودیم.

شهردار سنندج با بیان اینکه شهرداری سنندج براساس وظیفه ذاتی به دو شیوه مستقیم و غیرمستقیم در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مشارکت می‌کند، تصریح کرد: شهرداری در راستای برگزاری جشنواره آشپزی با قارچ کمیته‌های متعددی تشکیل شد و زمینه برگزاری این برنامه در سطح قابل قبولی فراهم شد و با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه شد.

رشیدی ادامه داد: اهمیت استفاده از مواد غذایی سالم و ایجاد بسترهای لازم برای دعوت از سرمایه‌گذاران فعال در این حوزه از اهداف مهم در برگزاری این جشنواره بود.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای اقتصادی در شهر را به عنوان مسؤلیت اجتماعی از اولویت‌های خود در مدیریت شهری قرار داده‌ایم، گفت: شهرداری در راستای عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، حمایت از اشتغال، رونق اقتصادی و تسهیل‌گری در جذب سرمایه‌گذاری را به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه قرار داده است و از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

شهردار سنندج افزود: رونق سرمایه‌گذاری در کنار ایجاد فرصت‌های شغلی و ایجاد اشتغال پایدار موجب رونق اقتصادی می‌شود.

کد خبر 590000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.