اردوی پرسپولیس در ترکیه لغو شد؟

گفته می‌شود اردوی پرسپولیس در کشور ترکیه برپا نخواهد شد و باید آن را لغوشده دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران به‌دنبال اردوی خارج‌ازکشور بوده و سفر به کشور ترکیه را در دستور کار قرار داده بود اما گویا هم‌اکنون به‌دنبال برپایی اردوی داخلی است. آن‌هم درحالی‌که پس از لغوشدن پرواز به ترکیه گفته شد شنبه یا یک‌شنبه به ترکیه سفر می‌کند.

به‌دنبال آن، بعد از عدم تأمین منابع مالی در گام اول که باعث تأخیر در اردوی خارجی پرسپولیس شده بود، رضا درویش مدیرعامل این باشگاه در نهایت موفق شده بود شرایط ابتدایی برگزاری این اردو در کایسری ترکیه را شکل دهد. با این حال، این موضوع به‌دلیل عدم تأمین پرواز چارتر منتفی شد تا به بازیکنان اعلام شود که اردوی داخلی را در هتل پارسیان دنبال کنند.

پرسپولیس قرار است در دو بازی تدارکاتی نیز برابر ذوب‌آهن و ملوان نیز به میدان برود و البته گل‌محمدی به دنبال برگزاری بازی با حریفان دیگری نیز خواهد بود.

باید دید شرایط برای دیگر خواسته‌های کادرفنی در خصوص جذب مهاجم و هافبک دفاعی و البته دستیار خارجی نیز به کجا خواهد رسید. طی روزهای اخیر یحیی گل محمدی ناراحتی خود را از عدم امکانان در نظر گرفته شده برای اردوی ترکیه اعلام کرده بود.

علاوه‌بر این، از اطراف این باشگاه خبر رسید گویا یک مربی و یک بازیکن پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و از آنجا که حالا پرسپولیسی‌ها باید برای سفر به ترکیه تست کرونا بدهند؛ احتمال دارد کادر فنی این تیم قید سفر به ترکیه و برپایی اردوی خارجی را بزند.

کد خبر 589999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.