ماجرای حمله سگ‌های ولگرد به خانواده گلپایگانی چیست؟

دهیار سعیدآباد گفت: ۱۰ روز گذشته مطلع شدم که پدر و فرزندی از ساکنان اطراف گلپایگان در حال تردد با موتورسیکلت مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفته‌اند، شاهد ماجرا نبودم و تکذیب نمی‌کنم، ممکن است پدر هنگام موتورسواری دچار وحشت شده و در حین حرکت زمین خورده باشد یا سگ‌ها به آنان حمله کرده باشند.

میثم صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حمله سگ‌های ولگرد به یک پدر و فرزندش، اظهار کرد: با اجرای طرح جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب در روستای سعیدآباد توسط پیمانکار مربوطه، دیگر حتی یک سگ در روستا وجود نداشت، اما این طرح متوقف شده است.

وی افزود: به دلیل اینکه سعیدآباد در محور گلپایگان خمین قرار دارد، گاهاً انتقال سگ‌های ولگرد به روستا گزارش داده می‌شود که پیگیری‌هایی از طریق بخشداری انجام دادیم، اما پاسخی به ما ندادند.

دهیار سعیدآباد شهرستان گلپایگان خاطرنشان کرد: قرارداد پیمانکار قبلی به پایان رسیده است و برای انتخاب پیمانکار جدید باید مزایده برگزار شود. سه ماه از توقف طرح می‌گذرد و شاهد حضور مجدد سگ‌های ولگرد هستیم.

صفری تصریح کرد: ۱۰ روز گذشته مطلع شدم که پدر و فرزندی در حال تردد با موتورسیکلت مورد حمله سگ‌ها قرار گرفتند، شاهد ماجرا نبودم و تکذیب نمی‌کنم، ممکن است پدر در حین موتورسواری دچار وحشت شده و در حین حرکت زمین خورده باشند یا سگ‌ها به آنان حمله کرده باشند.

وی ادامه می‌دهد: بلافاصله به بخشداری گلپایگان اطلاع دادیم، جلسه‌ای پیرامون موضوع جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در فرمانداری برگزار و مقرر شد پس از انتخاب پیمانکار طرح جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب اجرایی شود.

دهیار سعیدآباد تاکید کرد: شرکت بازیافت به عنوان پیمانکار مربوطه انتخاب و از روز چهارشنبه بیست‌ونهم تیرماه طرح جمع‌آوری سگ‌ها بی‌صاحب آغاز شده است. سگ‌ها پس از جمع‌آوری به محلی در نزدیک کارخانه بازیافت برای نگهداری انتقال داده می‌شوند.

صفری تأکید کرد: اگر اهالی روستای سعیدآباد شاهد تخلیه سگ توسط کامیون یا وانت‌بارها بودند، موضوع را به شورا یا دهیاری روستا اطلاع دهند.

کد خبر 589987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.