استان مرکزی مهد مفاخر است/ صنایع سنگین استان نماد اعتماد به نفس و غرور ملی

رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت‌های استان مرکزی گفت: استان مرکزی دارای صنایع سنگینی است که هرکدام‌ نماد اعتماد به نفس و غرور ملی در کشور هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بدو ورود به استان مرکزی ضمن عرض احترام به خانواده شهدا و ایثارگران این استان، اظهار کرد: استان مرکزی ظرفیت‌های بسیاری دارد، از جمله اینکه این استان قطب صنعتی کشور است.

رئیس‌جمهور با اشاره به نقش مهم استان مرکزی در پشتیبانی از دفاع مقدس، افزود: این استان غیر از تقدیم بیش از شش هزار شهید در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی در پشتیبانی‌های صنعتی، تخصصی و فنی در دفاع مقدس داشته است.

آیت‌الله رئیسی با تشریح ظرفیت‌های استان مرکزی، خاطرنشان کرد: این استان دارای صنایع سنگینی است که هر کدام نماد اعتماد به نفس و غرور ملی در کشور هستند و باید به آنها توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه استان مرکزی مهد مفاخری چون امام خمینی (ره) و آیت‌الله اراکی است، در خصوص اقدامات دولت برای رفع مشکلات این استان، تصریح کرد: بررسی‌هایی برای رفع مشکلات استان انجام و اولویت‌هایی در این زمینه تعیین شده است. علیرغم وجود مشکلات بسیار، در استان ظرفیت‌هایی همچون نیروی جوان و کارآمد وجود دارد که این نیروی کارآمد می‌تواند خیلی از کارها را پیش ببرد.

رئیس‌جمهور افزود: تصمیماتی در این سفر برای رفع مشکلات گرفته می‌شود که بعضی در استان و تعدادی دیگر در مرکز پیگیری خواهد شد.

کد خبر 589952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.