توزیع کیسه‌های رایگان کمپوست توسط شورای شهر هال

شورای شهر هال در راستای قدردانی از تلاش‌های ساکنان شهر در زمینه استفاده از سطل‌های قهوه‌ای به توزیع هزاران کیسه ۲۵ کیلویی کمپوست به‌ صورت رایگان اقدام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورا در سال ۲۰۱۹، به‌عنوان بخشی از طرح «ضایعات مواد غذایی در مکان مناسب خود» به نصب سطل‌های سیاه‌رنگ با برچسبی روی درب آن‌ها در سراسر شهر اقدام کرد که به مردم یادآوری می‌کرد باید همه ضایعات پخته و نپخته غذایی خود را درون سطل‌های قهوه‌ای‌رنگ بریزند. از زمان معرفی این طرح، شهر هال شاهد افزایش ۱۵ درصدی میزان زباله‌های باغی و غذایی تفکیک‌شده توسط ساکنان بود. بنابراین شورای شهر هال به‌عنوان تشکر از ساکنان به دلیل استفاده از سطل‌های قهوه‌ای برای بازیافت غذا و زباله‌های باغی هزاران کیسه کمپوست به آن‌ها اهدا کرد.

مشاور و عضو پورتفولیوی مدیریت پسماند شورای شهر هال ضمن اشاره به این‌که هال یکی از بهترین شهرهای کشور در زمینه بازیافت است، اعلام کرد که مردم این شهر با اطمینان از این‌که همه ضایعات غذایی آن‌ها حتماً وارد سطل‌های قهوه‌ای شود نقش بسزایی در رسیدن هال به این نقطه ایفا کرده‌اند و استفاده از مزایای این عمل را حق آن‌ها دانست. به‌این‌ترتیب شورای شهر ۲۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی کمپوست تولیدشده از این زباله‌ها را به‌صورت رایگان میان مردم شهر توزیع کرد.

ساکنان شهر در تاریخ بیست‌وسوم جولای از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ بعدازظهر با ورود به پارکینگ خیابان والتون از ورودی «اسپرینگ‌بانک‌وست (Spring Bank West)» و خارج شدن از خروجی خیابان والتون یا مراجعه با پای پیاده یک کیسه کمپوست تحویل گرفتند.

کد خبر 589918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.