۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
ژاوی بالاخره به آمریکا رسید

یکی از مشکلات پیش‌بینی نشده بارسا در هنگام سفر به تور پیش فصل، مشکل ژاوی برای ورود به خاک آمریکا بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، ژاوی هرناندز نیمه شب گذشته پس از رفع مشکلات اداری که مانع از سفر او با تیمش به ایالات متحده شده بود، بالاخره توانست به کاروان تیمش در آمریکا برسد.

بارسلونا در حال حاضر تور پیش فصل تابستانی خود را در آمریکا برگزار می‌کند. آبی‌اناری‌ها مدتی است که به این کشور سفر کرده‌اند و بازی دوستانه نیز انجام داده‌اند. یکی از مشکلات پیش‌بینی نشده برای بارسا در هنگام سفر به آمریکا، مشکل ژاوی برای ورود به خاک این کشور بود.

ژاوی هرناندز که پیش از این سابقه بازی در باشگاه قطری السد را در کارنامه دارد، به دلیل رقابت با تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در طی سال‌های گذشته چندین بار به ایران سفر کرده بود. همین سفرها باعث شد تا شرایط ورود ژاوی به آمریکا وارد مرحله‌ای خاص شود و به این ترتیب او برای ورود به این کشور نیاز به مجوز ویژه داشت.

اگرچه بارسایی‌ها مطمئن بودند که مشکلی برای ژاوی پیش نمی‌آید و او بالاخره به کاروان تیمش ملحق خواهد شد، اما بازی روز شنبه در ال‌کلاسیکو برابر رئال مادرید در آمریکا می‌تواند برای هواداران و باشگاه‌ها اهمیت بسیار زیادی داشته باشد و غیبت سرمربی اسپانیایی ممکن بود کمی از جذابیت‌های بازی را کاهش دهد.

با این حال ژاوی پس از حل مشکلات اداری موجود و دریافت مجوز ویژه برای سفر به آمریکا توانست به اردوی تیمش اضافه شود. سرمربی ۴۲ ساله روز شنبه در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید روی نیمکت خواهد بود. اگرچه در مجموع، ژاوی پنج روز اردوی آماده سازی و تیمش را از دست داد، اما حالا با بازگشت به جمع کادرفنی و بازیکنانش می‌تواند کارهای عقب مانده را پیگیری کند و هدایت بارسا را دوباره به دست بگیرد.

کد خبر 589839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.