ضرورت بررسی مشکلات درمانی شهروندان در شورای ششم تهران

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: همواره شورای شهر ششم به عنوان مرجع سیاست‌گذار بر سازمان شهرداری به دنبال احصای مشکلات شهروندان بوده است تا معضلات موجود رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _پنج‌شنبه سی‌ام تیرماه_ در بازدید از بخش‌های متعدد بیمارستان مفید در نشستی که با رئیس و مدیرکل بیمارستان و شهردار منطقه سه داشت، اظهار کرد: همواره شورای شهر ششم به عنوان مرجع سیاست‌گذار بر سازمان شهرداری به دنبال احصای مشکلات شهروندان بوده است تا معضلات موجود رفع شود.

وی با بیان اینکه سال‌ها در حوزه درمان فعالیت کرده‌ام و از نزدیک در جریان مسائل موجود در مراکز درمانی هستم، ادامه داد: رفع این مشکلات نیازمند عزم ملی و فراملی است؛ اما هر آنچه جهت رفع چالش‌های موجود نیازمند حمایت از سوی شورای اسلام شهر است را پیگیری خواهیم کرد تا شاهد رضایت شهروندان باشیم.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت رفع مشکلات شهر و شهروندان، گفت: از شهردار منطقه سه درخواست می‌کنم مباحث و دغدغه‌هایی که نیازمند توجه و اقدامات شهرداری است، را بررسی کند و برای رفع آنها اقدامات لازم را انجام و گزارش آن را ارائه دهد.

کد خبر 589804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.