مقصد غیرمنتظره رونالدو برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش‌ داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _پنجشنبه سی‌ام تیرماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* چلسی در آستانه جذب ژول کانده از سویا است و توماس توخل به خریدهای تابستانی خود پس از ورود رحیم استرلینگ و کالیدو کولیبالی ادامه می‌دهد.

* کریستیانو رونالدو تصریح کرده است که انتقال پیشنهادی او به اتلتیکو مادرید صرفاً بر اساس بازی در لیگ قهرمانان اروپا است، نه اینکه بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا چقدر درآمد داشته باشد.

دیلی میل:

* یک گزارش جدید در اسپانیا ادعا می‌کند که فرنکی دی یونگ علاقه‌ای به پیوستن به منچستریونایتد ندارد زیرا از این شهر متنفر است و معتقد است که باشگاه به طور نامنظم اداره می‌شود.

* جسی لینگارد از سوی ناتینگهام فارست پیشنهاد قرارداد اولیه دو ساله را دریافت کرده است زیرا آنها امیدوارند وستهام را در راه امضای قرارداد با هافبک انگلیسی، شکست دهند.

* ناتینگهام فارست در حال بررسی ارسال پیشنهادی برای امانوئل دنیس، مهاجم واتفورد است تا او را برای تقویت ترکیب خود، به خدمت بگیرد.

* آینده نایف آگورد، خرید جدید و تابستانی باشگاه وستهم، می‌تواند در آستانه فصل جدید لیگ برتر، مورد تردید قرار گیرد، زیرا در بازی پیش فصل خود در روز سه‌شنبه مقابل رنجرز، از ناحیه مچ پا آسیب دید.

* گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال، مدعی شده است که تابستان گذشته به ترک باشگاه نزدیک بوده است و اصرار دارد که «درها برای خداحافظی با ورزشگاه امارات باز است».

* تیم فوتبال گلاسکو رنجرز پس از تکمیل قرارداد چهار میلیون پوندی بن دیویس، مدافع میانی، حالا شرایط را برای جذب ریدوان یلماز، مدافع چپ بشیکتاش بررسی می‌کند.

* فلوریان پتنبرگ از اسکای آلمان گزارش داد که کریستال پالاس به توافق برای خرید کریس ریچاردز، مدافع بایرن مونیخ نزدیک شده است.

مقصد غیرمنتظره رونالدو برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا

سان:

* منچسترسیتی معتقد است که قیمت درخواستی برایتون برای مارک کوکورلا، مدافع، حدود ۲۰ میلیون پوند بسیار زیاد است، به همین دلیل سیتیزن ها برای جذب این بازیکن تردید دارند.

تایمز:

* برونو فرناندز گفته است که باید به کریستیانو رونالدو زمان و فضا داده شود تا به مشکل خانوادگی که مانع از پیوستن او به تور پیش فصل منچستریونایتد شده، رسیدگی شود.

دیلی تلگراف:

* به نظر می‌رسد طرح جدید "جام جهانی باشگاه‌ها" با تورنمنتی شامل ۱۶ تیم برتر نیمکره شمالی و جنوبی که قرار است در سال ۲۰۲۵ آغاز شود، مورد پذیرش قرار گرفته است.

دیلی اکسپرس:

* طبق گزارش‌ها، تاتنهام سرخیو رگیلون را به صورت قرضی به بارسلونا پیشنهاد داده است زیرا آنتونیو کونته به دنبال ادامه تغییر در نفرات و ترکیب تیمش در تابستان امسال است.

مقصد غیرمنتظره رونالدو برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا

* براساس گزارش‌ها، آرسنال به زودی پیشنهادی برای آرتور ملو، هافبک یوونتوس ارائه خواهد کرد تا در صورت امکان، او را جذب کند.

* براساس گزارش‌ها در اسپانیا، فرنکی دی یونگ، ستاره بارسلونا آماده پیوستن به چلسی در تابستان امسال است، او دوست ندارد به منچستریونایتد بپیوندد.

کد خبر 589742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.