توسعه گردشگری سمنان در همکاری با ژاپن

رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان در نشست مشترک با سفیر ژاپن در ایران خواستار معرفی سمنان با استفاده از صنعت پویانمایی ژاپن شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین موسوی‌دلازیانی در نشستی مشترک با کازوتوشی آیکاوا، سفیر ژاپن در ایران، اظهار کرد: وجود باغ‌راه‌ها و خانه‌باغ‌ها، یکی از جاذبه‌های گردشگری شهری در سمنان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به جاذبه‌های شهری به ویژه میراث ۶۳ هزار ساله موجود در جنوب شهر سمنان، افزود: سمنان دارای قدمت تاریخی است و پتانسیل‌های بسیاری برای توسعه گردشگری دارد که باید بیشتر به آنها پرداخته شود و مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان در خصوص راه‌اندازی مرکز بین‌المللی همکاری شهرهای آسیایی و راه ابریشم از سوی مدیریت شهری سمنان، تصریح کرد: این مرکز در راستای توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، آموزشی، سلامت، اقتصاد، گردشگری و برگزاری کنفرانس‌های علمی ایجاد شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری شهرهای ژاپن، ادامه داد: درخواست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سمنان و یکی از شهرهای ژاپن در راستای اقدامات مشترک به ویژه در زمینه گردشگری را ارائه دادیم و خواستار معرفی سمنان با استفاده از صنعت پویانمایی ژاپن شدیم.

کد خبر 589723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.