تردد زائران عتبات عالیات به صورت کاروانی و انفرادی مجاز است

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: تردد زائران عتبات عالیات به صورت کاروانی و انفرادی از مرز شلمچه همچنان امکان‌پذیر است.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حکیم عبداللهی عصر امروز چهارشنبه اظهار کرد: تردد زائران عتبات عالیات به صورت کاروانی و انفرادی از مرز شلمچه همچنان امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه زائران اربعین حسینی از هم‌اکنون مقدمات سفر را آغاز کنند، افزود: با توجه به نزدیک شدن به سوگواری سرور و سالار شهیدان و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، زائرانی که قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی دارند در صورتی اجازه خروج از کشور خواهند داشت که از اعتبار گذرنامه حداقل شش ماه باقی مانده باشد.

وی بیان کرد: ثبت نام در سامانه سماح و رعایت سایر شرایط ثبت نامی مندرج در آدرس Samah.haj.ir از دیگر الزامات برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین سال جاری است که نحوه و چگونگی پیش ثبت‌نام متعاقباً و به موقع از طریق کمیته اعزام اربعین (سازمان حج و زیارت) اطلاع‌رسانی می‌شود.

سرهنگ عبداللهی تاکید کرد: از دیگر الزامات شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی، تزریق ۲ دُز واکسن است و کسانی که شش ماه از آخرین زمان تزریق واکسن آن‌ها گذشته است، باید دُز یادآور تزریق کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: با پیش‌بینی‌هایی که اندیشیده شده، امید است که در کنگره عظیم اربعین حسینی امسال خدمات مطلوب و بهتری برای رفاه حال زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) ارائه شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 589706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.