سعادت: دومین حضورم در لیگ ملت‌ها را تجربه می کنم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: دومین سال است که به عضویت تیم ملی والیبال ایران درآمدم و دومین حضور در لیگ ملت‌ها را تجربه می‌کنم، قطعاً تجربه با ارزشی است، زیرا بالاخره در خدمت تیم ملی هستم و به کشورم خدمت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران پنج‌شنبه _سی‌ام تیرماه_ در مرحله یک جهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف لهستان می‌رود. بردیا سعادت در خصوص این دیدار، اظهار کرد: انتظار بازی سختی مقابل لهستان داریم و می‌دانیم که این تیم با تمام قدرت و توان مقابل ایران به میدان می‌آید. با توجه به شکست خانگی که لهستان در هفته سوم برابر ایران داشت، بازیکنان این تیم با انگیزه فراوانی مقابل ایران ظاهر خواهند شد.

وی با بیان اینکه ایران شرایط لهستان را به خوبی می‌داند، تصریح کرد: امیدوارم با همدلی و انسجام تیمی یک بازی خوب برابر لهستان به نمایش بگذاریم. اولویت نخست تیم ایران در جدال با لهستان عملکرد خوب مقابل این تیم است و در دومین گام انشاالله با شکست لهستان برای ایران افتخارآفرینی کنیم.

سعادت در رابطه با دومین حضورش در لیگ ملت‌ها به عنوان بازیکن تیم ملی والیبال، خاطر نشان کرد: دومین سال است که به عضویت تیم ملی والیبال ایران درآمدم و دومین حضور در لیگ ملت‌ها را تجربه می‌کنم، قطعاً تجربه باارزشی است. زیرا بالاخره در خدمت تیم ملی هستم و به کشورم خدمت می‌کنم. به نظرم افتخاری بالاتر از این وجود ندارد و خدا را شاکرم و امیدوارم با عملکرد خوب، جنگندگی به تیم ملی والیبال ایران خدمت کنم، بنابراین هر جا لازم باشد، به عنوان یک سرباز در خدمت هستم.

پشت خط‌زن تیم ملی والیبال ایران، ادامه داد: مردم خیلی به تیم لطف دارند و به بازیکنان انگیزه می‌دهند. امیدوارم بتوانیم جواب حمایت‌های مردم را با عملکرد و بازی خوب، جبران کنیم.

کد خبر 589702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.