آرتتا و خرید ستاره اوکراینی از منچسترسیتی

آرسنالی‌ها امیدوار هستند تا همکاری خوب آرتتا به عنوان مربی و زینچنکو به عنوان بازیکن در تیمشان تکرار شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، میکل آرتتا برای فصل جدید برنامه‌های متفاوتی برای آرسنال در نظر دارد و بدون شک زینچنکو، ستاره اوکراینی که از منچستر سیتی راهی آرسنال و لندن شد نیز نقش مهمی در این برنامه‌ها خواهد داشت.

الکساندر زینچنکو با امضای قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون پوند (۳۶ میلیون دلار) با آرسنال به توافق رسید و از منچستر سیتی جدا شد. او که در زمان حضور آرتتا روی نیمکت سیتی در این تیم حضور داشت به عنوان دفاع کنار بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت. حالا آرسنالی‌ها امیدوار هستند تا همکاری خوب آرتتا به عنوان مربی و زینچنکو به عنوان بازیکن در تیمشان تکرار شود.

آرتتا در پاسخ به این سوال که در دفاع یا هافبک از زینچنکو بازی خواهد گرفت به خبرنگاران گفت: او می‌تواند در هر دو پست بازی کند. او در اوایل دوران حرفه‌ای خود یک شماره ۱۰ طبیعی بود و ما او را به یک مدافع چپ تبدیل کردیم که می‌تواند کارهای زیادی را که ما می‌خواهیم در بازی انجام دهد.

وی ادامه داد: این تطبیق پذیری چیزی است که برای تیم مهم است زیرا ما بازیکنان دیگری در آن پست داریم. بنابراین من واقعاً خوشحالم که زینچنکو به ما پیوسته و بازیکنی در اختیار داریم که در پست‌های متفاوتی می‌تواند برای ما نقش آفرینی کند. او یک فوتبالیست استثنایی است و کسی است که می‌تواند در رختکن برتری رقابتی ایجاد کند.

اما آینده پنجره نقل و انتقالات آرسنال به کجا خواهد رسید؟ زینچنکو پنجمین بازیکن جدید آرسنال است و پیش از این نیز توپچی‌ها با مارکینیوس، مت ترنر، فابیو ویرا و گابریل ژسوس در تابستان امسال قرارداد امضا کرده اند. ممکن است انتقالات بیشتری در شمال لندن وجود داشته باشد، اما آرتتا هنوز اطلاعاتی در این زمینه ارائه نکرده.

کد خبر 589685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.