جزئیات شهادت دو مرزبان در درگیری با گروهک‌های تروریستی

جانشین مرزبانی فراجا گفت: دو تیم تروریستی دیشب از مرزهای استان کردستان و کرمانشاه قصد نفوذ به کشور را داشتند که با تلاش و جانفاشانی مرزبانان غرب کشور از نفوذ آنها به خاک کشور ممانعت شد، دراین درگیری‌ها ستوان‌دوم مهدی محمدی‌نسب و استواردوم علی فاضلی‌شاد به شهادت رسیدند.

به گزارش ایمنا، سردار جلال ستاره عصر امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم تیرماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو مرزبان شهید بانه در تشریح حادثه بامداد چهارشنبه در مرز برویشکانی بانه اظهار کرد: بامداد امروز دو تیم تروریستی که نوع آنها مشخص نیست قصد نفوذ به داخل کشور را داشتند.

وی ادامه داد: یکی از گروه‌ها از مرز بانه استان کردستان و یک گروه نیز از مرز پاوه استان کرمانشاه بود که از نفوذ هر دو تیم با تلاش و از خودگذشتگی مرزبانان ممانعت شد.

ستاره گفت: تیمی که در پاوه بود منهدم شد و مقادیر زیادی سلاح و مهمات از آنها به دست آمد و تیمی که در بانه بود به هدف نرسید و به خاک کشور مقابل فرار کرد.

وی با بیان اینکه این حوادث نخستین بار و آخرین بار نخواهد بود اضافه کرد: مردم ایران بدانند که مرزبانان جمهوری اسلامی ایران از مرزها به شدت دفاع می‌کنند و امنیت را برقرار خواهند کردند.

جانشین مرزبانی فراجا اظهار کرد: فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی که در روستاهای مرزی و مرزها انجام می‌شود نمونه بارز امنیت پایدار در مرزها است.

وی گفت: امیدوارم که این گروه‌ها بدانند که جواب ما بسیار قاطع و کوبنده خواهد بود و مردم غیور مرزنشین هم از اقدامات ما دفاع می‌کنند و در این زمینه پیش‌قدم هستند.

بامداد چهارشنبه نیروهای مرزبانی هنگ مرزی برویشکانی در حین پایش مرزها با گروهی از افراد مصلح ناشناس درگیر شدند و ستوان‌دوم مهدی محمدی‌نسب و استواردوم علی فاضلی‌شاد شهید شدند.

منبع: ایرنا

کد خبر 589652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.