۴۴۱ مورد بازدید از اماکن عمومی شهر خرم‌آباد

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: در راستای مناسب‌سازی مبلمان شهری و فضای فیزیکی شهر برای استفاده معلولان تاکنون ۴۴۱ مورد بازدید از اماکن عمومی شهر خرم‌آباد صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همایون عمودی‌زاده امروز_چهارشنبه بیست‌ونهم تیرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دبیرخانه مناسب‌سازی بهزیستی و ریاست مناسب‌سازی شخص استاندار است که به نیابت از ایشان به امور عمرانی استانداری محول شده است.

وی در خصوص اقدامات این سازمان درباره مناسب‌سازی مبلمان شهری گفت: سازمان بهزیستی در این راستا ۴۴۱ مورد بازدید داشته است که تمام نواقص، معضلات و مشکلات اماکن عمومی، معابر، پیاده‌روها را تصویربرداری کرده است، یعنی اگر شهرداری می‌خواست این کار را انجام دهد شاید پنج میلیارد تومان هزینه برای شهرداری داشت.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: در این بازدیدها تمام نواقص و ایرادات فضاهای شهری غیراستاندارد را به صورت تصویر مستندسازی شد و یک جلسه را به این کار یعنی چالش‌های شهری اختصاص داده‌ایم و مصوب کرده‌ایم که فرمانداران شهرها به‌طور مداوم جلسات مناسب‌سازی را انجام و مصوبات جلسه حتماً باید عملی شود، همچنین مصوب کرده‌ایم شهرداری حق هیچ‌گونه پایان کار برای اماکن عمومی بازارچه‌ها و فروشگاه‌های عمومی را نخواهد داشت، مگر با تأیید کارشناسان بهزیستی تا شهرداری و نظام مهندسی بتوانند پایان کار برای آن‌ها صادر کنند.

به گزارش ایمنا، اختصاص بخشی از اعتبارات تملک سرمایه دارایی دستگاه‌های اجرایی به بحث مناسب‌سازی، نظارت بر بوستان‌ها از دیگر اقدامات سازمان بهزیستی در حوزه مناسب‌سازی می‌باشد.

کد خبر 589614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.