۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
پیام مهم گواردیولا به نیمار

ستاره برزیلی پی‌اس‌جی می‌تواند تابستان امسال به ورزشگاه اتحاد برود و باشگاه فعلی‌اش نیز مشکلی برای فروش او ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، «پپ گواردیولا» به شایعات مربوط به انتقال نیمار به منچسترسیتی پرداخت و ستاره پاری‌سن‌ژرمن را بازیکنی باورنکردنی توصیف کرد.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده که در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، آماده فروش ستاره برزیلی خود «نیمار» است و منچسترسیتی به‌عنوان محتمل‌ترین مقصد بعدی او معرفی شده است.

سیتی پیش از این ارلینگ هالند و کالوین فیلیپس را با مجموع ۹۳ میلیون پوند (۱۱۲ میلیون دلار) به جمع بازیکنان خود اضافه کرده اما با توجه به اینکه نیمار یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان جهان است، انتقال او کار ساده‌ای نیست و حتی در صورت تأمین منابع مالی، مسیر سختی در انتظار مدیران باشگاه سیتی خواهد بود.

با این حال پپ گواردیولا اصرار دارد که نیمار در رادار این باشگاه نیست و سیتی علاقه‌ای به جذب او ندارد. یکی از نشریه‌های معتبر فرانسه پیش از این گزارش داده بود که نیمار مستقیماً به منچسترسیتی پیشنهاد شده است، اما سرمربی آنها این ادعا را کذب خواند.

گواردیولا پیش از دیدار دوستانه تدارکاتی تیمش با کلاب آمریکا در روز پنجشنبه گفت: برای نشریه‌های فرانسه خیلی متأسفم زیرا خبر آن‌ها درباره ارتباط نیمار با باشگاه ما اصلاً درست نیست. اطلاعاتی که آن‌ها دریافت کرده‌اند نادرست است. نیمار بازیکنی باورنکردنی است اما باید اجازه دهیم که او بتواند توانایی‌هایش را در پاریس به نمایش بگذارد.

با وجود دست رد گواردیولا به سینه پاری‌سن‌ژرمن برای خرید نیمار، اما این باشگاه تاکنون هزینه قابل توجهی در نقل و انتقالات داشته و هالند به همراه فیلیپس را در اختیار گرفته است. آبی‌های منچستر خریدهای بیشتری نیز داشته‌اند و پپ درحال‌حاضر از شرایط پنجره انتقالات تیمش بسیار راضی است.

با این حال پپ درمورد روند پیشرفت تیمش گفته است: «همه چیز گام به گام اتفاق می‌افتد. اینکه شما انتظار داشته باشید طی یک یا دو روز بازیکنان خودشان را با ترکیب تیم وفق دهند اصلاً طبیعی نیست. نمی‌توانیم فشار زیادی بر آن‌ها وارد کنیم. داشتن روحیه خوب در رختکن مهم‌تر از تاکتیک است و ما می‌خواهیم به همان نقطه دست پیدا کنیم.»

کد خبر 589552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.