ساماندهی ترافیکی معبر اصلی ناحیه شهری مشعلدار

مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: به دلیل لزوم ساماندهی معبر اصلی ناحیه شهری مشعل‌دار در امتداد کانال آب موجود و افزایش میزان ایمنی و دسترسی معبر، طرح احداث میدانچه ترافیکی جهت فراهم کردن حرکات گردشی و تبادل ترافیک میان دو سمت کانال آب در دستور کار سازمان قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، محمداسماعیل حافظی اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث میدانچه مستلزم دال‌گذاری روی بخشی از کانال بود، تأییدیه‌های لازم از شرکت آب منطقه‌ای قزوین اخذ شد.

وی افزود: با احداث این میدانچه، ارتباط قسمت شمال و جنوب ناحیه مشعلدار که در حال حاضر به دلیل وجود کانال منقطع است، برقرار و دسترسی میان این دو بخش به میزان قابل توجهی تسهیل می‌شود، علاوه بر آن با وجود این تسهیلات تمایل رانندگان به تخلف به شدت کاهش پیدا می‌کند و ایمنی معبر افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: به دلیل لزوم ساماندهی معبر اصلی ناحیه شهری مشعل‌دار در امتداد کانال آب موجود و افزایش میزان ایمنی و دسترسی معبر، طرح احداث میدانچه ترافیکی جهت فراهم کردن حرکات گردشی و تبادل ترافیک میان دو سمت کانال آب در دستور کار سازمان قرار گرفت.

کد خبر 589551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.