ضرورت اجرای طرح جامع ترافیکی در دزفول

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به ضرورت اجرای طرح جامع ترافیک گفت: ۳۰ نقطه بحرانی در ترافیک شناسایی شده‌ است که باید هرچه سریع‌تر مشکلات آنها رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسن پرآور امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم تیرماه_ در نودوهفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر دزفول، اظهار کرد: آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در دزفول افزایش یافته و سبب شلوغ شدن درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها شده است، لذا باید با جدیت بیشتری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی افزود: پایگاه‌های واکسیناسیون آماده ارائه خدمات به شهروندان است، ضرورت دارد افرادی که تاکنون اقدامی برای تزریق واکسن نکرده‌اند، هر چه سریع‌تر نسبت به این موضوع مهم رسیدگی کنند، همچنین افراد در معرض خطر و مسن نیز باید دوز چهارم را دریافت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره وضعیت ترافیک شهر، ادامه داد: سال‌ها است که با گره‌ها و معضلات ترافیکی در شهر روبه‌رو هستیم و در مقاطعی بنا به سلیقه‌های مختلف اتفاقاتی رخ داده که نه تنها بار ترافیکی شهر کم نشده، بلکه مشکلات آن بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: مقرر شده است که شهرداری مشاورانی برای اجرای طرح جامع ترافیک دزفول انتخاب کند تا وضعیت شهر که در بعضی مناطق مورد گلایه شهروندان است، بهبود یابد، علاوه‌بر آن لازم است بنا بر تاکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از ظرفیت دانش‌بنیان دانشگاه‌ها نیز استفاده شود.

پرآور تاکید کرد: امکان رفع تمام مشکلات و بهبود وضعیت ترافیک شهر به صورت آنی وجود ندارد، چرا که بعضی مشکلات در درازمدت رفع می‌شود، با این حال حدود ۳۰ نقطه بحرانی در شهر مشخص شده است که امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات آن رفع شود.

کد خبر 589508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.