لزوم حذف بروکراسی زائد و کاهش مراجعات مردمی

شهردار مبارکه با اشاره به مراجعات زیاد شهروندان به معاونت شهرسازی، گفت: حذف بروکراسی زائد و کاهش مراجعات مردمی باید در این معاونت عملیاتی شود.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اینکه تکریم ارباب‌رجوع باید سرلوحه کار تمام کارکنان شهرداری مبارکه باشد، اظهار کرد: لازم است در معاونت شهرسازی به نحوی با شهروندان برخورد شود که نارضایتی‌ها به حداقل ممکن برسد و شهروندان با رضایت کامل مجموعه را ترک کنند.

وی برنامه‌محوری را از نیازهای ضروری حوزه شهرسازی عنوان کرد و افزود: باید در این حوزه برنامه‌محوری و برنامه‌ریزی در تمام سطوح شهرسازی انجام شود تا در بازه زمانی کوتاه بتوانیم با الکترونیکی شدن خدمات، شاهد ارتقای عملکرد و کاهش مراجعات مردمی باشیم.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: تکریم ارباب‌رجوع، مردم‌داری و ارائه خدمات الکترونیک در راستای کاهش مراجعات مردمی باید در دستور کار معاونت شهرسازی قرار بگیرد.

احمدی ادامه داد: رویکرد اصلی مجموعه مدیریت شهری مردم‌داری و احترام به شهروندان است، با توجه به اینکه حجم زیادی از مراجعات مردمی شهرداری در حوزه شهرسازی است، باید تکریم به نحو احسن انجام شود.

وی به ضرورت پرهیز از تبعیض در نظام اداری شهرداری اشاره کرد و گفت: در این مجموعه هیچ‌یک از کارکنان حق ندارد به ارباب‌رجوع توهین کند و میان مراجعه‌کنندگان تبعیض قائل شود.

کد خبر 589500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.