مدیریت شهری کرج پیگیر رفاه کارکنان شهرداری است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کرج باید به معنای واقعی عضوگیری و فعالیت کند تا رفاه کارکنان شهرداری تامین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رحیمی امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم تیرماه_ در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، اظهار کرد: مشاهده هر گونه انحصارگرایی تهدیدی برای تحقق رسالت واقعی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کرج است، زیرا این تعاونی چتر حمایتی برای تمام کارکنان محسوب می‌شود، لذا فراخوان و اطلاع‌رسانی مؤثر و دعوت از تمام کارکنان جهت عضویت در تعاونی مسکن و تشریح تسهیلات و مزایای موجود باید در دستور کار هیئت‌مدیره این مجموعه قرار گیرد و عملکرد آن واقعی و در جهت رفاه حال کارکنان شهرداری کرج باشد.

وی در خصوص تصویب لایحه تعاونی مسکن در خصوص اراضی واقع در بلوار هوشیار، ادامه داد: تعاونی مسکن با حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار کرج می‌تواند اقدامات خوبی جهت خانه‌دار شدن آن دسته از کارکنانی که هنوز امکان خرید خانه برای آنها مهیا نشده است، انجام دهد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شورای اسلامی شهر کرج خواستار فراگیرتر شدن فعالیت‌های این تعاونی، عضوگیری عمومی آن، پرهیز از هر گونه ایجاد انحصار، تعریف پروژه‌های سازگار با بودجه و وضعیت مالی کارکنان و گزارش‌دهی مستمر و شفاف‌سازی علاوه‌بر اقدامات جاری باشد تا از تأمین رفاه حال تمام کارکنان اطمینان حاصل شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده در حال حاضر کارکنان شهرداری اطلاع مناسبی از شرایط عضویت و فعالیت‌های تعاونی مسکن یا مزایای عضویت در آن ندارند و این مسئله می‌تواند به ایجاد بی‌اعتمادی منجر شود، لذا از شهردار تقاضا داریم که در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 589464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.