پرس ۴ نفره کله‌پاچه در اصفهان ۲۸۰ هزار تومان است

رئیس اتحادیه آش، حلیم، کباب و بریانی شهر اصفهان در رابطه با انتشار اخباری مبنی بر قیمت ۴۵۰ هزارتومانی پرس چهار نفره کله‌پاچه گفت: قیمت‌ها در شهرهای مختلف با یکدیگر متفاوت است، احتمالاً این نرخ ارائه‌شده مربوط به تهران بوده اما در اصفهان قیمت کله‌پاچه برای چهار نفر، بیش از ۲۸۰ هزار تومان نیست.

علی میزبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پرس چهار نفره کله‌پاچه در اصفهان با بهترین کیفیت، نهایتاً تا ۲۸۰ هزار تومان است که هر پرس ۷۰ هزار تومان می‌شود.

وی در رابطه با انتشار اخباری مبنی بر قیمت ۴۵۰ هزارتومانی پرس چهار نفره اظهار کرد: قیمت‌ها در شهرهای مختلف با یکدیگر متفاوت است، احتمالاً این نرخ ارائه شده مربوط به تهران بوده اما در اصفهان قیمت کله‌پاچه برای چهار نفر، بیشتر از ۲۸۰ هزار تومان نیست.

رئیس اتحادیه آش، حلیم، کباب و بریانی شهر اصفهان اضافه کرد: جدای از شرایط اقتصادی مردم، اکنون که در فصل تابستان قرار داریم به دلیل گرمای هوا استقبال از خرید کله‌پاچه نمی‌شود و طبیعتاً قیمت‌ها هم ارزان‌تر است.

میزبانی یادآور شد: براساس میزان عرضه و تقاضای این ماده غذایی که در زمان‌هایی چون ماه رمضان یا فصول سرد بیشتر می‌شود، ممکن است نرخ‌ها تا حدودی نوسان پیدا کند اما درمجموع، قیمت کله‌پاچه طبخ شده نسبت به سال گذشته ۵ تا ۱۰ درصد افزایش داشته است.

اصغر پورباطنی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کله بره اگر تمیز کرده و بزرگ باشد ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد که معمولاً حدود ۶۰ هزار تومان به‌طورعمده توسط عده‌ای خریده می‌شود و به دلیل آنکه در فصل گرما متقاضی چندانی ندارد در سردخانه نگهداری و در فصول سرد عرضه می‌شود.

وی افزود: قیمت این ماده غذایی نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته و البته نرخ طبخ شده آن به دلیل هزینه‌های پخت، گران‌تر است.

کد خبر 589450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.