استانداردسازی وسایل بازی بوستان‌های بروجرد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد گفت: ازآنجاکه ایجاد امنیت و حفظ سلامت کودکان هنگام بازی از اهمیت زیادی برخوردار است، استانداردسازی وسایل بازی در پارک‌ها در اولویت برنامه‌های سازمان قرار گرفته است.

ایرج بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری در راستای تأمین امنیت جانی کودکان هنگام حضور در زمین بازی بوستان‌ها و خدمت‌رسانی به شهروندان، نصب کف‌پوش زمین بازی کودکان در تپه شهدا و بتن‌ریزی محوطه، اقدام به بهسازی و مرمت وسایل بازی بوستان‌های سطح شهر کرده است.

وی افزود: ازآنجاکه امنیت و حفظ سلامت کودکان هنگام بازی از اهمیت زیادی برخوردار است، استانداردسازی وسایل بازی در پارک‌ها در اولویت برنامه‌های سازمان قرار گرفته است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: این سازمان در نظر دارد در روزهای پیش‌رو با خرید و نصب کف‌پوش‌های اسفنجی و استاندارد در زمین بازی کودکان و بهبود وضعیت مبلمان پارک‌ها با نصب نیمکت و سطل زباله در راستای ایجاد شهری زیبا و باطراوت گام بردارد.

بابایی از نصب نیمکت‌های پارکی جدید در محوطه وسایل بازی کودکان خبر داد و با تاکید بر اهمیت رسیدگی به پارک‌ها و توسعه تجهیزات آن‌ها با وسایل رفاهی اولیه ازجمله مبلمان پارکی، گفت: نصب این‌گونه عناصر در فضاهای عمومی شهری تأثیر مستقیمی بر رضایت و آرامش شهروندان در استفاده از پارک‌های محله‌ای دارد.

کد خبر 589446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.