عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ تیرماه

در این بسته خبری از بودجه عمرانی شهرداری بومهن تا اختصاص ۳۳ میلیارد تومان به شهرک‌های گلستان و فرهنگیان بجنورد و ایجاد نخستین بوستان ویژه جانبازان و معلولان استان در دامغان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم

تخصیص ۶۷ درصد از بودجه شهرداری بومهن به عملیات عمرانی

مجتبی رضا زاده، شهردار بومهن گفت: بودجه جاری شهرداری بومهن ۶۷ درصد به امور عمرانی و ۳۳ درصد به امور جاری تخصیص داده شده تا در کوتاه مدت شاهد توسعه عمرانی شهر بومهن باشیم.

تداوم عملیات لایروبی جوی‌های روباز زرند

محمدرضا جعفری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از اجرای فعالیت‌های جهادی جهت ساماندهی جوی‌ها و انهار روباز سطح شهر خبر داد و گفت: این سازمان سعی دارد تا پیش از آغاز بارش‌های پاییزی اهداف از پیش برنامه ریزی شده خود را به سرانجام برساند.

اختصاص ۳۳ میلیارد تومان به شهرک‌های گلستان و فرهنگیان بجنورد

جواد حمیدی راوری، شهردار بجنورد گفت: امسال برای نخستین بار ۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی و آماده سازی شهرک مسکونی گلستان و فرهنگیان در مرکز استان اختصاص یافت.

ایجاد نخستین بوستان ویژه جانبازان و معلولان استان در دامغان

امیر دعایی، مسؤول عمران شهرداری دامغان گفت: نخستین بوستان ویژه جامعه هدف جانبازان و معلولان استان سمنان در بوستان شهدای منا شهرک بهارستان این شهر ایجاد شد.

اجرای طرح اقتصادی شهرداری رفسنجان در راستای ایجاد «درآمد پایدار»

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان گفت: پروژه اقتصاد محور شهرداری رفسنجان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان با مشارکت صندوق بازنشستگی شرکت مس و با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در حال راه‌اندازی و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات است.

جمع‌آوری ۵۰ تن خاک و نخاله ساختمانی از شهر زرند

مهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند از جمع‌آوری روزانه ۵۰ تن خاک و نخاله ساختمانی از سطح شهر زرند خبر داد.

جمع‌آوری روزانه ۱۵۰ تن زباله در شهر رفسنجان

محمدعارف پوراسدالهی، معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی کارکنان خدمات شهری، گفت: روزانه به طور میانگین ۱۵۰ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

آسفالت کوچه ۲۰ متری خرمشهر

شهرداری خرمشهر با هدف بهبود وضعیت معابر و تسهیل در تردد شهروندان، خیابان بیست متری واقع در کوی نود هکتاری را آسفالت کرد.

کد خبر 589334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.