پست‌ها و مسئولیت‌ها وسیله‌ای برای آزمایش است/تغییرات به نفع اقشار آسیب‌پذیر باشد

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر در جلسه معارفه سرپرست هلال‌احمر استان اصفهان گفت: پست‌ها و مسئولیت‌ها وسیله‌ای برای آزمایش به شمار می‌رود، به ویژه در شرایط کنونی جامعه ما با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه این امر بر دوش مدیران نظام اسلامی بیشتر سنگینی می‌کند.

به گزارش ایمنا به نقل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، پیمان نامدار در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل و سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به سابقه افتخارآمیز اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار کرد: قطعاً کار در این استان با ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص در تمام عرصه‌ها سختی مسئولیت را دوچندان می‌کند.

وی با بیان اینکه اهداف چهارگانه جمعیت هلال‌احمر از جمله کاهش آلام بشری و تلاش برای تأمین احترام انسان‌ها در همه ادیان و مذاهب بشری از جمله دین مبین اسلام پذیرفته شده و مورد تاکید است، اظهار کرد: اگر درست به مجموعه این اهداف نگاه کنیم می‌بینیم در اندیشه‌های امیرمومنان علی علیه‌السلام نیز این اصول متبلور و مورد تاکید است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت و امانتی است که باید به درستی ادا شود و پست‌ها و مسئولیت‌ها وسیله‌ای برای آزمایش به شمار می‌رود، ادامه داد: به ویژه در شرایط کنونی جامعه ما با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه این امر بر دوش مدیران نظام اسلامی بیشتر سنگینی می‌کند.

نامدار تاکید کرد: حوزه داروخانه‌ها و مراکز توانبخشی جمعیت هلال‌احمر تکالیف و وظایفی دارد که بدون همکاری و تعامل دانشگاه‌های علوم پزشکی قابل دستیابی نیست و در این زمینه باید تعامل لازم صورت پذیرد.

تغییرات در جمعیت هلال‌احمر به نفع اقشار آسیب‌پذیر جامعه پیش برود

حجت الاسلام و المسلمین فعال اصفهانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان نیز در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با اشاره به اینکه در عالم وجود، مدیریت از آن خداست و هر مدیریتی در عالم وجود باید ریشه الهی داشته باشد، اظهار کرد: در نظام تشیع ساختار نظام مدیریتی در نامه‌های امام علی علیه‌السلام تشریح شده است و از این حیث باید بدان توجه خاص داشت.

وی افزود: از دیدگاه حضرت علی علیه‌السلام در نامه ۵۳ نهج‌البلاغه مسئول در نظام اسلامی پاسخگوست و این رویکرد نه تنها در این نامه که در تمام این کتاب سراسر حکمت و اندیشه ساری و جاری است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: به یمن عید بزرگ غدیر همه ما مورد عنایت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و علی علیه‌السلام قرار داریم و امیدواریم تغییرات در جمعیت هلال‌احمر به گونه‌ای پیش برود که به نفع مردم به ویژه اقشار کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر جامعه باشد.

محمدهاشمی مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی همه کارکنان و اعضا، گزارشی از خدمات و فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر استان در طول دوران تصدی را ارائه نمودند.

در پایان این آئین از زحمات علی محمدهاشمی مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر استان تقدیر و محمدنوید متقی به عنوان سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان منصوب شد.

پست‌ها و مسئولیت‌ها وسیله‌ای برای آزمایش است/تغییرات به نفع اقشار آسیب‌پذیر باشد

کد خبر 589333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.