میدان میوه و تره‌بار به خارج از شهر منتقل می‌شود

شهردار قزوین از انتقال میدان میوه و تره‌بار به خارج از شهر با هدف کاهش معضلات ترافیکی و اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی صباغی در جمع خبرنگاران با اشاره به معضل ترافیکی قزوین به دلیل نداشتن رینگ کمربندی، اظهار کرد: اتمام طرح و افتتاح کمربندی آیت‌الله باریک‌بین نیازمند تعامل شهرداری با دستگاه‌های اجرایی است و با نگاه بلندمدت می‌توان گره از معضلات ترافیکی شهر باز کرد.

وی افزود: قزوین رینگ کمربندی ندارد و عبور کامیون‌های سنگین از جاده نسیم شمال که متعلق به اداره گاز است، انجام می‌شود.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: قبل از ورود بنده به شهرداری ماهیانه ۳۶ هزار کامیون از خیابان اصفهان تردد می‌کرد که امنیت شهروندان را به خطر می‌انداخت و موجب ایجاد ترافیک سنگینی می‌شد.

صباغی تصریح کرد: ترمیم کمربندی نسیم شمال در دوره گذشته توسط همکاران انجام شد و بنده تمام تلاش خود را برای افتتاح سریع کمربندی شهر به کار می‌گیرم. به دلیل خرابی زیرسازی جاده نسیم شمال و نشست زمین، تردد خودروها با مشکل مواجه است و شهروندان و مسافران عبوری از استان بارها از این وضعیت شکایت کرده‌اند.

وی گفت: یکی از معضلات ترافیکی شهر میدان میوه و تره‌بار در دو راهی همدان است؛ بنابراین جابه‌جایی میدان در دستور کار قرار دارد تا با تعامل تمام دستگاه‌های مسئول به خارج از شهر منتقل شود.

شهردار قزوین افزود: ۱۲ مرکز میوه و تره‌بار در آینده نزدیک در قزوین دایر خواهد شد تا معضل اجتماعی و ترافیکی این ناحیه رفع شود.

کد خبر 589312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.